اهواز - ایرنا - برترین های راند اول مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور در اهواز مشخص شدند.

به گزارش ایرنا این پیکارها ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه با حضور بیش از ۸۰ ورزشکار در هفت کلاس مردان و سه کلاس بانوان به میزبانی اهواز برگزار شد.

در رده سنی نوجوانان و در کلاس ۵۰ سی سی آقایان، آراد آقاخانی و امیرحسین رستگار هر دو از خوزستان به ترتیب در رده های اول و دوم قرار گرفتند همچنین کیان توکلی از تیم تهران آکام به مقام سوم دست یافت. در کلاس ۶۵ سی سی، عرفان محب علی، علی امینی و آرین توکلی هر سه از تیم تهران آکام اول تا سوم شدند. در کلاس ۸۵ سی سی نیز رایان عباسی از خوزستان در رتبه نخست و فردین میرزاحسینی و رضا دیزجی هر ۲ از تیم تهران آکام در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

در رده سنی جوانان و در کلاس ۲۵۰ سی سی، محمد حسین دانش‌پژوه از تیم تهران آکام به مقام اول دست یافت همچنین پیمان علیزاده از خوزستان و علیرضا حسین‌احمدی از هرمزگان دوم و سوم شدند. در کلاس ۴۵۰ سی سی نیز عرفان موذنی از تیم تهران آکادم عنوان اول را کسب کرد و در ادامه مهران حمزه‌خانی و علی برزو زاده هر ۲ از خوزستان دوم و سوم شدند.

در رده سنی بزرگسالان این پیکارها و در کلاس ۲۵۰ سی سی، حمید مهین‌خاکی به مقام اول دست یافت همچنین سعید قربانزاده و علی موسوی هر ۲ از تیم تهران آکام دوم و سوم شدند. در کلاس ۴۵۰ سی سی بزرگسالان نیز مجتبی کریم‌زاده از تیم تهران آکام به مقام اول رسید و در ادامه حامد شیخ احمدی از خوزستان و محسن نادری‌نسب از تیم تهران آکام دوم و سوم شدند.

در بخش زنان این رقابت ها و در کلاس ۸۵ سی سی، النا معدنی‌پور و بهار عباسی هر ۲ از تیم تهران آرتمن مقام اول و دوم را کسب کردند همچنین آیلار ابوالقاسم‌زاده از تیم تهران‌آکام به مقام سوم دست یافت.

در کلاس ۶۵ سی سی زنان، نیایش قوتی از خراسان شمالی اول و اسنا علیپور از تیم تهران آرتمن و زهرا پورحسینی از تیم تهران‌آکام نیز مقام های دوم و سوم را کسب کردند. در کلاس ۲۵۰ سی سی این پیکارها مهدیس حیدرنژاد و هستی رضایی هر ۲ از تیم تهران‌آرتمن مقام های اول و دوم را تصاحب کردند همچنین پریسا حسنی‌دوست از تیم تهران‌آکام به مقام سوم دست یافت.

بر اساس این گزارش مجمع انتخاب رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان سال گذشته برگزار و اسکندر عیسوند به عنوان رییس این هیات انتخاب شد. دی ماه سال گذشته راند پایانی مسابقات اسلالوم قهرمانی کشور به میزبانی اهواز برگزار شد.