سنندج- ایرنا- استاندار کردستان در پیامی ضمن تبریک هفته کار و کارگر، گفت: امروز بیش از هر زمانی نیازمند تولید داخلی برای گذر از تحریم‌های ظالمانه هستیم.

به گزارش ایرنا، در پیام روز چهارشنبه اسماعیل زارعی‌کوشا آمده است: کارگران نقش آفرینان اصلی تولید، توسعه و موتور محرکه و پیشران اقتصادی به شمار می‌روند که مسیر رشد و اعتلای کشور در خودکفایی و رسیدن به قله‌های افتخار را هموار می‌کنند.

در ادامه عنوان شده است: تلاش و پشتکار قشر شریف کارگر در طول بیش از چهار دهه از عمر پر برکت انقلاب اسلامی، بویژه در شرایط خاص و حساس کنونی که بیش از هر زمانی نیازمند تولید داخلی برای گذر از تحریم های ظالمانه دشمنان هستیم بر کسی پوشیده نیست و در سال "جهش تولید با مشارکت مردم" این قشر عزیز می تواند همچون گذشته در مسیر تعالی و پیشرفت کشور گام بردارند.

در پایان آمده است: اینجانب ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر و تبریک این مناسبت فرخنده به عموم کارگران زحمت کش و بزرگوار استان کردستان، امید دارم در سایه الطاف خداوند و ایثار و فداکاری سربازان عرصه کار و تولید، شاهد رونق و شکوفایی بیش از پیش این خطه از ایران عزیز اسلامی باشیم.

از پنجم تا ۱۱ اردیبهشت‌ماه هفته کارگر نام‌گذاری شده است.