خانه کارگر در رصد و حل مشکلات کارگران مشارکت جدی داشته باشد

سنندج- ایرنا- مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: انتظار داریم خانه کارگر به عنوان بازویی توانمند، در کنار این اداره کل، مسائل و مشکلات جامعه کارگری را رصد کرده و در حل این مشکلات یاریگر ما باشد.

به گزارش ایرنا، فرزاد پیشکاری شامگاه یکشنبه در دیدار با دبیر و هیات اجرایی خانه کارگر استان کردستان اظهار کرد: خانه کارگر در حمایت از حقوق و منافع کارگران نقش مهمی دارد و خدمات این خانه در راستای پشتیبانی و حمایت از کارگران ستودنی است.

وی با بیان اینکه رویکرد وزارت کار در دولت سیزدهم، حل مشکلات معیشتی و رفاهی کارگران است، افزود: به تأسی از پیامبر اکرم(ص) بر دستان کارگران بوسه خواهیم زد و به عنوان خادمان جامعه شریف کارگران، هر آنچه در بضاعت داشته باشیم برای رفاه، آسایش و معیشت کارگران بکار خواهیم گرفت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، کارگران را صاحبان اصلی این وزارت کار خواند و ادامه داد: تمام ظرفیت های اداره کل، ادارات زیر مجموعه وزارت کار در کردستان و سایر ارگان ها و ادارات استان را برای رفع مشکلات این قشر بکار می گیریم و شبانه روزی در جهت تحقق اهداف و سیاست های وزارت کار در راستای ایمنی، رفاه و صیانت از حقوق کارگران تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت.

خانه کارگر در رصد و حل مشکلات کارگران مشارکت جدی داشته باشد

پیشکاری تاکید کرد: برای ارتقای دانش و آموزش جامعه کارگری و خانواده آنان، تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

وی یادآور شد: هفته کار و کارگر فرصت مغتنمی برای پاسداشت تلاش ها و زحمات کارگران و تبیین فرهنگ قدردانی از این قشر زحمتکش است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان به برنامه های پیشنهادی گرامیداشت هفته کارگر اشاره کرد و گفت: تجلیل از خانواده شهدای کارگر و غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا، اعزام کارگران برای دیدار با رهبری، انعکاس دستاوردهای دولت در زمینه خدمت رسانی به جامعه کارگران و کارفرمایان از جمله این برنامه‌هاست.

پیشکاری اضافه کرد: دیدار تشکلات کارگری استان با نماینده ولی فقیه و استاندار، دیدار با کارگران آسیب دیده، حضور در نماز جمعه و برپایی میز خدمت، حضور در برنامه های رادیویی و تلویزیونی، نشست خبری و تجلیل از کارگران، ورزشکاران و کارفرمایان نمونه، از جمله برنامه های پیشنهادی قابل اجرا در این هفته است.

در این نشست عباس صفری دبیر خانه کارگر استان نیز ضمن اعلام آمادگی همه جانبه خود و اعضای خانه کارگر برای گرامیداشت هفته کار و کارگر، از خدمات مدیر کل و کارکنان اداره کل کار استان در حمایت و خدمات به کارگران قدردانی کرد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha