تهران- ایرنا- وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در محل فدراسیون تیراندازی حضور یافت و در جریان فعالیت ملی‌پوشان این فدراسیون قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، عزت‌الله ضرغامی در بدو ورود و پس از استقبال رئیس فدراسیون تیراندازی با اهدای گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهید گمنام این فدراسیون ادای احترام کرد.

وی در ادامه از سالن ۸۰ خط و محل برگزاری اردوی نوجوانان و جوانان تیراندازی بازدید و با ملی‌پوشان و اعضای کادر فنی گفت‌وگو کرد. در این بازدید تعداد مدال‌های توزیع شده در رشته تیراندازی، عناوین کسب شده توسط تیراندازان و جایگاه این رشته در سبد مدال آوری ورزش ایران مطرح شد.

مرتضی قربانی، رییس فدراسیون تیراندازی نیز گزارشی از فعالیت‌ها و عملکرد این فدراسیون در دو سال گذشته ارائه کرد. در ادامه ضرغامی میزبان آمادگی خود با تفنگ را به چالش کشید و به هدف در فاصله ۱۰ متری شلیک کرد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در پایان در سایت اهداف پروازی نیز حضور یافت و با ملی‌پوشان اعزامی کشورمان به مسابقات جهانی و سهمیه المپیک در قطر و کادر فنی گفت‌وگو کرد. وی همچنین ضمن آشنایی با رشته اهداف پروازی تسلط خود را ارزیابی کرد.

ضرغامی در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی اهداف پروازی و در جمع ملی‌پوشان گفت: محمد بیرانوند ۱۵ سال دارد و در این سن برای اولین بار جواز حضور در المپیک را به دست آورده و همچنین با کسب مدال طلا در کویت، حریفان قدرتمندی را از پیش رو برداشته که باعث افتخار است.