از تقدیر ضرغامی از نوجوان المپیکی تیراندازی تا شلیک به اهداف ثابت و پروازی

تهران- ایرنا- وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در محل فدراسیون تیراندازی حضور یافت و در جریان فعالیت ملی‌پوشان این فدراسیون قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، عزت‌الله ضرغامی در بدو ورود و پس از استقبال رئیس فدراسیون تیراندازی با اهدای گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهید گمنام این فدراسیون ادای احترام کرد.

وی در ادامه از سالن ۸۰ خط و محل برگزاری اردوی نوجوانان و جوانان تیراندازی بازدید و با ملی‌پوشان و اعضای کادر فنی گفت‌وگو کرد. در این بازدید تعداد مدال‌های توزیع شده در رشته تیراندازی، عناوین کسب شده توسط تیراندازان و جایگاه این رشته در سبد مدال آوری ورزش ایران مطرح شد.

مرتضی قربانی، رییس فدراسیون تیراندازی نیز گزارشی از فعالیت‌ها و عملکرد این فدراسیون در دو سال گذشته ارائه کرد. در ادامه ضرغامی میزبان آمادگی خود با تفنگ را به چالش کشید و به هدف در فاصله ۱۰ متری شلیک کرد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در پایان در سایت اهداف پروازی نیز حضور یافت و با ملی‌پوشان اعزامی کشورمان به مسابقات جهانی و سهمیه المپیک در قطر و کادر فنی گفت‌وگو کرد. وی همچنین ضمن آشنایی با رشته اهداف پروازی تسلط خود را ارزیابی کرد.

ضرغامی در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی اهداف پروازی و در جمع ملی‌پوشان گفت: محمد بیرانوند ۱۵ سال دارد و در این سن برای اولین بار جواز حضور در المپیک را به دست آورده و همچنین با کسب مدال طلا در کویت، حریفان قدرتمندی را از پیش رو برداشته که باعث افتخار است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha