ساری- ایرنا - مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران از رشد ۳۹.۰۷ درصدی وصول درآمدهای عمومی این استان در ۱۰ ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبرداد.

سیداسماعیل هاشمی روز دوشنبه  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، میزان وصول درآمدهای عمومی مازندران در ۱۰ ماهه امسال را ۷۵ هزار و ۶۲۰ میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: این میزان از محل درآمدهای عمومی استان شمال درآمدهای مالیاتی مستقیم و غیر مستقیم و سایر درآمدها وصول شده است که نسبت به ۱۰ دوازدهم قانون بودجه سال ۱۴۰۲ معادل ۸۸.۸ درصد تحقق یافته و نسبت به مدت مشابه سال قبل معادل ۳۹.۰۷ درصد رشد را نشان می دهد.

دبیر ستاد درآمد مازندران خاطرنشان کرد: وصولی درآمدهای مالیاتی استان شامل مالیات های مستقیم و غیرمستقیم در ۱۰ ماهه سالجاری به ۶۹ هزار و ۳۴۶ میلیارد ریال رسیده  که این میزان نسبت به ۱۰ دوازدهم قانون بودجه سال ۱۴۰۲ معادل ۸۴.۵ درصد تحقق یافته و نسبت به مدت مشابه سال قبل نیز معادل ۳۷.۷ درصد رشد داشته است.

هاشمی بیان کرد: همچنین در ۱۰ ماهه سال جاری، ۶ هزار و ۲۷۳ میلیارد ریال نیز از محل سایر درآمدها در مازندران وصول شد که این میزان نیز نسبت به ۱۰ دوازدهم قانون بودجه سال ۱۴۰۲معادل ۲۰۳.۳ درصد تحقق یافت و نسبت به مدت مشابه سال قبل نیز ۵۶.۷ درصد رشد داشته است.