۲۶ فروردین ۱۴۰۳، ۸:۴۵
کد خبر: 85443022
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وصول درآمدهای عمومی مازندران بیش از ۳۷ درصد رشد داشت

ساری- ایرنا - مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران از رشد ۳۷.۶ درصدی وصول درآمدهای عمومی این استان در سال گذشته در مقایسه با مدت مشابه سال ماقبل در این استان خبرداد.

سیداسماعیل هاشمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، میزان وصول درآمدهای عمومی مازندران در سال گذشته را ۹۴ هزار و ۷۷۸ میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: این میزان از محل درآمدهای مالیاتی مستقیم و غیرمستقیم و سایر درآمدها وصول شده است که نسبت به قانون بودجه سال ۱۴۰۲ معادل ۹۲.۸ درصد تحقق یافته و نسبت به مدت مشابه سال ماقبل آن نیز معادل ۳۷.۶ درصد رشد را نشان می دهد.

وی خاطرنشان کرد: وصولی درآمدهای مالیاتی استان شامل مالیات های مستقیم و غیرمستقیم در سال گذشته به ۸۶ هزار و ۵۰۱ میلیارد ریال رسیده است که این میزان نسبت به قانون بودجه سال گذشته معادل ۸۷.۹ درصد تحقق یافته و نسبت به مدت مشابه سال ماقبل آن نیز معادل ۳۵.۶ درصد رشد داشته است.

هاشمی بیان کرد: همچنین در سال گذشته هشت میلیارد و ۲۷۷ میلیارد ریال نیز از محل سایر درآمدها در مازندران وصول شد که این میزان نیز نسبت به قانون بودجه سال ۱۴۰۲ معادل ۲۲۳.۵ درصد تحقق یافته و نسبت به مدت مشابه سال ماقبل آن نیز ۶۲.۶ درصد رشد داشته است.

وصول درآمدهای عمومی مازندران پارسال بیش از ۳۷ درصد رشد داشت

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha