شهرکرد - ایرنا- مسوول مرکز فضای مجازی سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان همرمان با سراسر کشور از ۲۵ آبان‌ماه گفت: ۲۰ گروه برای شرکت در این رویداد در استان ثبت‌نام کردند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار یاسر بیاتی روز یکشنبه در نشست خبری این رویداد افزود: تیم‌های شرکت‌کننده سه تا پنج نفره هستند و در سه بخش پویانمایی، بازی‌های ویژه تلفن همراه و نرم‌افزارهای ویژه تلفن همراه با یکدیگر رقابت دارند.

به گفته وی، رقابت این دوره از رویداد از ۲۵ تا۲۷ آبان‌ماه است و افراد متقاضی برای شرکت در این دوره از رویداد تا تاریخ ۲۴ آبان‌ماه برای ثبت‌نام فرصت دارند تا با مراجعه به آدرس event.bsjmajazi.ir ثبت نام کنند.

بیاتی یادآور شد: این رویداد با هدف ایجاد نهضت تولید محتوا دیجیتال تخصصی، شناسایی تیم‌های تخصصی تولید محتوا دراستان، حمایت و آموزش و توانمندسازی تیم‌ها برای رسیدن به بازار کسب و کار و تولیدات برتر کشوری برگزار می‌شود.

بیاتی اظهار داشت: سال گذشته استان چهارمحال و بختیاری رتبه هشتم را در مرحله کشوری رویداد ملی کسب کرد.

به گزارش ایرنا،مرحله استانی سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در چهارمحال و بختیاری همزمان با هفته بسیج دانش‌آموز سال گذشته با رقابت ۱۵ تیم تولید محتوای دیجیتال در آموزشکده فنی دخترانه شهرکرد با رمز یا "فاطمه الزهرا(س)" برگزار شد.