۲۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۴۳
کد خبرنگار: 1291
کد خبر: 85204498
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۰ گروه در پنجمین رویداد تولید محتوای بسیج چهارمحال و بختیاری فعالیت دارند

شهرکرد- ایرنا- مسوول مرکز فضای مجازی بسیج چهارمحال و بختیاری گفت: ۳۰ گروه با ۱۴۰ عضو در پنجمین رویداد تولید محتوای بسیج این استان با یکدیگر رقابت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، یاسر بیاتی روز یکشنبه در نشست با خبرنگاران تاکید کرد: پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در سه بخش پویانمایی، بازی تلفن‌همراه و نرم‌افزار تلفن‌همراه (اپلیکیشن) از یکم تا چهارم شهریورماه سال‌جاری در سالن اجتماعات امام خمینی (ره) دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار می‌شود.

وی افزود: در سال نخست برگزاری این رویداد هشت گروه، سال دوم ۱۲ گروه، سال سوم ۱۵ گروه و سال چهارم ۲۰ گروه با یکدیگر رقابت کردند.

بیاتی به اعزام گروه‌های برتر پنجمین رویداد تولید محتوای بسیج چهارمحال و بختیاری برای شرکت در رویداد کشوری در آذرماه سال‌جاری اشاره و تصریح کرد: گروه‌های برتر از هم‌اکنون در دوره‌های آموزشی شرکت می‌کنند تا بتوانند در دوره کشوری موفق باشند.

وی یادآور شد: پس از ارزیابی‌ها ۱۰۰ میلیون ریال به گروه نخست، ۷۰ میلیون ریال به گروه دوم و ۵۰ میلیون ریال به گروه سوم اهدا می‌شود.

بیاتی یادآور شد: شناسایی استعدادهای برتر در حوزه تولید محتوا، آشنایی جوانان و نوجوانان با کار گروهی، تولید محتوای غنی و قابل انتشار در فضای مجازی از مهم‌ترین اهداف برگزاری پنجمین رویداد تولید محتوای بسیج به‌شمار می‌رود.

مسوول مرکز فضای مجازی بسیج چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: سال گذشته گروه‌های راه‌یافته از استان به رویدادی ملی تولید محتوای بسیج رتبه هشت پویانمایی، رتبه ۱۲ نرم‌افزار تلفن‌همراه (اپلیکیشن) و رتبه ۲۱ بازی تلفن‌همراه کشور را کسب کردند.

وی گفت: برگزاری رویداد تولید محتوای بسیج محدودیت سنی ندارد و در چهارمحال و بختیاری شرکت‌کنندگان از ۱۲ تا ۵۵ سال دارند و یک گروه خانوادگی شامل پدر، مادر و فرزند هم حضور دارند.

بیاتی تاکید کرد: برای برگزاری پنجمین رویداد تولید محتوای بسیج چهارمحال و بختیاری استانداری، اداره‌کل ارتباطات زیرساخت، بنیاد ملی نخبگان، دانشگاه شهرکرد، شهرداری شهرکرد، معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران حضرت قمربنی‌هاشم (ع) مشارکت دارند.

وی تامین خوراک و رژیم مصرفی فضای مجازی از سوی نیروهای انقلابی را ضروری دانست و افزود: امروز بمب‌های هیبرید از طریق رسانه‌ها در یک جنگ جهانی بر سر جوانان می‌ریزد که به بی‌هویتی، بی‌حجابی، نااُمیدی و نبود ایران منجر می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، پنجمین رویداد تولید محتوای بسیج چهارمحال و بختیاری یکم تا چهارم شهریورماه سال‌جاری در سالن اجتماعات امام خمینی (ره) دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha