۲۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۴:۲۷
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 84944891
T T
۷ نفر

برچسب‌ها

چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج چهارمحال و بختیاری آغاز شد

شهرکرد -ایرنا- چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج چهارمحال و بختیاری روز چهارشنبه در آستانه فرارسیدن هفته بسیج و همزمان با سراسر کشور در شهرکرد با حضور ۲۰ تیم شرکت‌کننده آغاز شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری در آیین افتتاح چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در دانشگاه شهرکرد با اشاره به اینکه امروز خطرات جنگ شناختی دشمن هزار برابر بیشتر از جنگ سخت است، گفت: امروز دشمنان نظام، از ابزار رسانه و فضای مجازی برای به‌کارگیری ذهن مردم به خصوص نسل جوان و نوجوان استفاده می‌کنند.

 سرهنگ هوشنگ جمشیدی با اشاره به فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت فضای مجازی افزود: دهه هشتادی‌ها و نسل جوان و نوجوان به دلیل اینکه متولد فضای مجازی هستند، به‌خوبی اهمیت فضای مجازی را می‌دانند.

وی نبود سواد رسانه و سواد فضای مجازی، نبود تربیت رسانه‌ای را از مهمترین مشکلات در استفاده از فضای مجازی و اینترنت برشمرد و گفت: این مساله باعث با توجه به گستردگی فضای مجازی و اینترنت، به شکل متوازن پیش نرفته است.

جمشیدی با اشاره اهمیت برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال در بین جوانان و نوجوانان افزود: شرکت‌کنندگان در این رویداد به عنوان افسران جنگ‌نرم، وظایف خطیری بر عهده دارند و به دلیل آشنایی با فضای مجازی و اینترنت، باید در راستای ارتقای سواد رسانه‌ای و تربیت رسانه‌ای مخاطبان تلاش کنند تا دشمن نتواند پیشقدم شود و دشمنان را جذب فضای مسموم خودکند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در این اغتشاشات نوجوانان و جوانان تا حدودی  مقصر نبودند، گفت: در جامعه کنونی، کانال ارتباطی بین پدر و مادرها با نوجوانان و جوانان بسته شده که باید مسیر ارتباطی بین پدر و مادر با فرزندان ترمیم و نحوه شکل‌گیری و ارتباط گیری آنها ترمیم شود تا فاصله بین نسلی که بوجود آمده از بین برود.

جمشیدی افزود: دشمن در این برهه زمان شمشیر را از رو بسته تا کشور ایران تجزیه و ایران حذف را  کند.

وی با تاکید بر اینکه ورود به بحث تولید محتوا نیازمند مخاطب‌شناسی است، گفت: به دلیل نبود مخاطب شناختی تولید محتوای به خوبی انجام نشده است.

تیم‌های برتر رویداد تولید محتوای بسیج به کسابقات کشوری اعزام می‌شوند

مسوول مرکز فضای مجازی سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به آغاز رقابت چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان همزمان با سراسر کشور از ۲۵ آبان‌ماه گفت: در این دوره از رویداد ۲۰ تیم سه تا پنج نفره شرکت کرده‌اند که گروه‌های برتر به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

سرهنگ پاسدار یاسر بیاتی افزود:تیم‌های شرکت‌کننده در سه بخش پویانمایی، بازی‌های ویژه تلفن همراه و نرم‌افزارهای ویژه تلفن همراه با یکدیگر رقابت می‌پردازند.

وی اظهار داشت: رقابت این دوره از رویداد از ۲۵ تا۲۷ آبان‌ماه با هدف ایجاد نهضت تولید محتوا دیجیتال تخصصی، شناسایی تیم‌های تخصصی تولید محتوا دراستان، حمایت و آموزش و توانمندسازی تیم‌ها برای رسیدن به بازار کسب و کار در احال اجراست.

به گزارش ایرنا، چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در چهارمحال و بختیاری با رمز یا "فاطمه الزهرا(س)" آغاز شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha