شهرکرد- ایرنا- امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به حوادث اخیر از جمله اغتشاشات و حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع) گفت: دشمنان نظام اسلام از اقتدار انقلاب هراس دارند و به بهانه‌های مختلف به دنبال ایجاد تفرقه افکنی در بین مردم هستند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سید ابوالحسن فاطمی پنجشنبه شب در آیین بزرگداشت شهدای مدافع امنیت کشور و استان با شعار عزت، اقتدار و امنیت در آستان مقدس امامزادگان حلیمه و حکمیه خاتون (س) شهرکرد، افزود: امروز شیعیان و نظام اسلامی در کل دنیا و خاورمیانه در اوج افتخار و سربلندی قرارگرفته و این امر باعث شده که دشمنان نظام از این اقتدار کشور و نظام هراس داشته باشند و دست به اقدامات تروریستی و ایجاد تفرقه در بین مردم اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه به برکت انقلاب اسلامی و نهضت اسلامی و تبلیغ دین و تشیع در تمام عالم گسترش پیدا کرده و کشور ایران به عنوان یک کشور مطرح در دنیا تبدیل شده است، گفت: دشمن برای براندازی اقتدار نظام اسلام دست به این اغتشاشات زده و افرادی که دست نشانده و فریب خورده خودشان هستند را برای براندازی نظام اجیر کرده، درحالی که ملت بصیر و همیشه در صحنه ایران و همچنین نیروی انتظامی و نظامی اجازه نخواهند داد دشمن به توطئه خود دست پیدا کند.

امام جمعه موقت شهرکرد اظهارداشت: دشمنان نظام زمانی که در میز مذاکرات به نتیجه مطلوب خود دست پیدا نکردند و در دولت کنونی نیز به نتیجه مطلوب خود دست پیدا نکردند، به دنبال ایجاد تفرقه در بین مردم هستند، در حالی که دولتمردان و مردم ایران زیر بار زور نخواهند رفت.

به گفته وی، راهی که ملت ایران در آن مسیر حرکت می‌کند، راه امام زمان است و بسیاری از این اغتشاشگران، افراد فریب خورده دشمن هستند که تظاهر به کنارگذاشتن حجاب و دین می‌کنند و در اقدامات کور کورانه به مقدسات اسلام ضربه می‌زند.

امام جمعه موقت شهرکرد اظهارداشت: نیروی انتظامی در کشور در موضع قدرت و صلابت قراردارد و دشمن از این اقتدار در هراس است و برای همین به دنبال ضربه زدن به این نیرو است تا اقتدار و تمامیت این نیرو را زیر سوال ببرد.

دشمن در اغتشاشات اخیر عزت، اقتدار، امنیت و معنویت را هدف قرارداده است 

مدیرکل اوقاف و امورخیریه چهارمحال و بختیاری با اشاره به اغتشاشات اخیر، همچنین حمله تروریستی به حرم شاهچراغ(ع) گفت: دشمن در اتفاقات و اغتشاشات اخیر عزت، اقتدار، امنیت و معنویت را هدف قرار داده است. 

حجت‌الاسلام حسن امیری افزود: در حمله امروز گروه های تروریستی در کرج به طلبه بسیجی و نیروی انتظامی حمله شده و این امر نشان می‌دهد که امروز دشمن با تفکر و  نگاه داعش وارد کشور شد تا با یک هجمه ترکیبی به نظام اسلام ضربه بزند.

وی با اشاره به اینکه امامزادگان و بقاع متبرکه به عنوان حرم امن الهی و قطب فرهنگی و محلی امن برای مردم تبدیل شده است، گفت: دشمنان همیشه این اماکن مقدسه را هدف قرار می‌دهند تا اقتدار خود را نشان دهند.

امیری اظهارداشت: امروز دشمن به دلیل ناکام ماندن در برنامه و دسیسه‌های قبلی خود بر روی محبت اهل بیت و اقتدار نیروی انتظامی دست گذاشته تا با تضعیف این ۲ اصل سلامت جامعه را به خطر بیندازد و به نظام اسلامی ضربه وارد کند.

وی افزود: امروز دشمن روی محبت به اهل بیت و اقتدار و صلابت نیروی انتظامی و حضور روحانیت در جامعه دست گذاشته تا سلامت جامعه، دین و دیانت و معنویت را تضعیف کند و اقتدار و عزت را از نظام بگیرد در حالی که ملت ایران نخواهند، گذاشت دشمن به برنامه خود دست پیدا کنند و از رافت اسلامی سوء استفاده کنند.

به گفته امیری، آیین بزرگداشت شهدای مدافع امنیت کشور و استان به منظور بزرگداشت یاد و خاطره سبز قامتان نیروی انتظامی و تجلیل از خانواده شهدای امنیت برگزار شد تا قدردانی از این ثروت بزرگ انجام شود.

وی اظهارداشت: در این آیین نام و یاد ۱۵۰ شهید امنیت استان گرامی داشته شد.

نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت در همه عرصه‌ها فعالیت  دارد

جانشین فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به فعالیت شبانه روزی سبزپوشان نیروی انتظامی در همه عرصه‌ها و برقراری نظم و امنیت گفت:  نیروی انتظامی برای برقراری نظام وامنیت در همه عرصه‌ها  فعالیت دارد.

سرهنگ حسین یاری افزود: ایجاد و برقراری امنیت در جامعه یک ضرورت است که بسترساز فعالیت‌های اجتماعی، اقتصادی هر مملکت است.

وی اظهارداشت: فراجا از بدو پیروزی انقلاب اسلامی در تثبیت نظام اسلامی نقش آفرینی داشته و در حوادث اخیر نیز نخستین گروه های که برای برقراری امنیت و نظام نقش آفرینی داشتند نیروی نظامی و انتظامی بودند که بدون هیچ چشم داشتی و برای برقرای نظم و  امنیت وارد عمل شدند.

به گفته جانشین فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری، در سال جاری در هر پنج روز یک نفر از ماموران نیروی انتظامی کشور در مقابله با دشمنان، اشرار و باندهای مختلف قاچاق و مواد مخدر و مبارزه با اشرار و ماموریت‌های مختلف به شهادت رسیدند.

به گزارش ایرنا، در این آیین از خانواده شهدای مدافع امنیت استان چهارمحال وبختیاری تجلیل شد.