دشمنان از اقتدار نظام اسلامی هراس دارند

شهرکرد- ایرنا- امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به حوادث اخیر از جمله اغتشاشات و حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع) گفت: دشمنان نظام اسلام از اقتدار انقلاب هراس دارند و به بهانه‌های مختلف به دنبال ایجاد تفرقه افکنی در بین مردم هستند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سید ابوالحسن فاطمی پنجشنبه شب در آیین بزرگداشت شهدای مدافع امنیت کشور و استان با شعار عزت، اقتدار و امنیت در آستان مقدس امامزادگان حلیمه و حکمیه خاتون (س) شهرکرد، افزود: امروز شیعیان و نظام اسلامی در کل دنیا و خاورمیانه در اوج افتخار و سربلندی قرارگرفته و این امر باعث شده که دشمنان نظام از این اقتدار کشور و نظام هراس داشته باشند و دست به اقدامات تروریستی و ایجاد تفرقه در بین مردم اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه به برکت انقلاب اسلامی و نهضت اسلامی و تبلیغ دین و تشیع در تمام عالم گسترش پیدا کرده و کشور ایران به عنوان یک کشور مطرح در دنیا تبدیل شده است، گفت: دشمن برای براندازی اقتدار نظام اسلام دست به این اغتشاشات زده و افرادی که دست نشانده و فریب خورده خودشان هستند را برای براندازی نظام اجیر کرده، درحالی که ملت بصیر و همیشه در صحنه ایران و همچنین نیروی انتظامی و نظامی اجازه نخواهند داد دشمن به توطئه خود دست پیدا کند.

امام جمعه موقت شهرکرد اظهارداشت: دشمنان نظام زمانی که در میز مذاکرات به نتیجه مطلوب خود دست پیدا نکردند و در دولت کنونی نیز به نتیجه مطلوب خود دست پیدا نکردند، به دنبال ایجاد تفرقه در بین مردم هستند، در حالی که دولتمردان و مردم ایران زیر بار زور نخواهند رفت.

به گفته وی، راهی که ملت ایران در آن مسیر حرکت می‌کند، راه امام زمان است و بسیاری از این اغتشاشگران، افراد فریب خورده دشمن هستند که تظاهر به کنارگذاشتن حجاب و دین می‌کنند و در اقدامات کور کورانه به مقدسات اسلام ضربه می‌زند.

امام جمعه موقت شهرکرد اظهارداشت: نیروی انتظامی در کشور در موضع قدرت و صلابت قراردارد و دشمن از این اقتدار در هراس است و برای همین به دنبال ضربه زدن به این نیرو است تا اقتدار و تمامیت این نیرو را زیر سوال ببرد.

دشمن در اغتشاشات اخیر عزت، اقتدار، امنیت و معنویت را هدف قرارداده است 

مدیرکل اوقاف و امورخیریه چهارمحال و بختیاری با اشاره به اغتشاشات اخیر، همچنین حمله تروریستی به حرم شاهچراغ(ع) گفت: دشمن در اتفاقات و اغتشاشات اخیر عزت، اقتدار، امنیت و معنویت را هدف قرار داده است. 

حجت‌الاسلام حسن امیری افزود: در حمله امروز گروه های تروریستی در کرج به طلبه بسیجی و نیروی انتظامی حمله شده و این امر نشان می‌دهد که امروز دشمن با تفکر و  نگاه داعش وارد کشور شد تا با یک هجمه ترکیبی به نظام اسلام ضربه بزند.

وی با اشاره به اینکه امامزادگان و بقاع متبرکه به عنوان حرم امن الهی و قطب فرهنگی و محلی امن برای مردم تبدیل شده است، گفت: دشمنان همیشه این اماکن مقدسه را هدف قرار می‌دهند تا اقتدار خود را نشان دهند.

امیری اظهارداشت: امروز دشمن به دلیل ناکام ماندن در برنامه و دسیسه‌های قبلی خود بر روی محبت اهل بیت و اقتدار نیروی انتظامی دست گذاشته تا با تضعیف این ۲ اصل سلامت جامعه را به خطر بیندازد و به نظام اسلامی ضربه وارد کند.

وی افزود: امروز دشمن روی محبت به اهل بیت و اقتدار و صلابت نیروی انتظامی و حضور روحانیت در جامعه دست گذاشته تا سلامت جامعه، دین و دیانت و معنویت را تضعیف کند و اقتدار و عزت را از نظام بگیرد در حالی که ملت ایران نخواهند، گذاشت دشمن به برنامه خود دست پیدا کنند و از رافت اسلامی سوء استفاده کنند.

به گفته امیری، آیین بزرگداشت شهدای مدافع امنیت کشور و استان به منظور بزرگداشت یاد و خاطره سبز قامتان نیروی انتظامی و تجلیل از خانواده شهدای امنیت برگزار شد تا قدردانی از این ثروت بزرگ انجام شود.

وی اظهارداشت: در این آیین نام و یاد ۱۵۰ شهید امنیت استان گرامی داشته شد.

نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت در همه عرصه‌ها فعالیت  دارد

جانشین فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به فعالیت شبانه روزی سبزپوشان نیروی انتظامی در همه عرصه‌ها و برقراری نظم و امنیت گفت:  نیروی انتظامی برای برقراری نظام وامنیت در همه عرصه‌ها  فعالیت دارد.

سرهنگ حسین یاری افزود: ایجاد و برقراری امنیت در جامعه یک ضرورت است که بسترساز فعالیت‌های اجتماعی، اقتصادی هر مملکت است.

وی اظهارداشت: فراجا از بدو پیروزی انقلاب اسلامی در تثبیت نظام اسلامی نقش آفرینی داشته و در حوادث اخیر نیز نخستین گروه های که برای برقراری امنیت و نظام نقش آفرینی داشتند نیروی نظامی و انتظامی بودند که بدون هیچ چشم داشتی و برای برقرای نظم و  امنیت وارد عمل شدند.

به گفته جانشین فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری، در سال جاری در هر پنج روز یک نفر از ماموران نیروی انتظامی کشور در مقابله با دشمنان، اشرار و باندهای مختلف قاچاق و مواد مخدر و مبارزه با اشرار و ماموریت‌های مختلف به شهادت رسیدند.

به گزارش ایرنا، در این آیین از خانواده شهدای مدافع امنیت استان چهارمحال وبختیاری تجلیل شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha