سنندج- ایرنا- فرماندار بانه با تاکید بر اینکه سیاست دولت سیزدهم رفع بیکاری، ازدواج جوانان و تامین مسکن برای آنان است، گفت: مسوولان دستگاه‌های مختلف در این راستا گام برداشته و اهتمام لازم را بکار گیرند.

به گزارش ایرنا، کمال خدری روز دوشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بانه با محوریت ارائه راهکارهای عملی ترویج ازدواج آسان و برنامه های ادارات به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: مسکن و اشتغال جوانان ۲ عامل مهم و اصلی در ازدواج به موقع و پایدار جوانان است.

وی اضافه کرد: دولت سیزدهم همواره در تلاش است تا به بهره گیری از تسهیلات قرض الحسنه برای امر ازدواج، وام های کم بهره برای ایجاد اشتغال و تسهیلات برای احداث مسکن از جمله طرح نهضت ملی مسکن، مشکلات جوانان را تفع کرده و مسوولان نیز در این امر مهم اهتمام ویژه خود را بکارگیرند.

فرماندار بانه یادآور شد: تاریخ دفاع مقدس سرشار از رشادت‌هایی است که رزمندگان اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل انجام داده‌اند.

خدری اظهار داشت: برای تقویت روحیه انقلابی جامعه ضرورت دارد به صورت منسجم و همه جانبه و با استفاده از ابزارها و تکنولوژی‌ها در گسترش فرهنگ دفاع مقدس کوشید و این موضوع را به شیوه‌های مختلف به نسل جوان انتقال داد.

در این نشست اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان بانه پیشنهادات خود در زمینه راهکارهای عملی ترویج ازدواج آسان و برنامه های ادارات به مناسبت هفته دفاع مقدس را به بحث و بررسی گذاشتند.

شهرستان بانه در ۲۴۰ کیلومتری شمال غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.