۲۸ شهریور ۱۴۰۱، ۱۸:۰۸
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 84891670
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار بانه: مسوولان برای ایجاد اشتغال و تامین مسکن جوانان تلاش کنند

سنندج- ایرنا- فرماندار بانه با تاکید بر اینکه سیاست دولت سیزدهم رفع بیکاری، ازدواج جوانان و تامین مسکن برای آنان است، گفت: مسوولان دستگاه‌های مختلف در این راستا گام برداشته و اهتمام لازم را بکار گیرند.

به گزارش ایرنا، کمال خدری روز دوشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بانه با محوریت ارائه راهکارهای عملی ترویج ازدواج آسان و برنامه های ادارات به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: مسکن و اشتغال جوانان ۲ عامل مهم و اصلی در ازدواج به موقع و پایدار جوانان است.

وی اضافه کرد: دولت سیزدهم همواره در تلاش است تا به بهره گیری از تسهیلات قرض الحسنه برای امر ازدواج، وام های کم بهره برای ایجاد اشتغال و تسهیلات برای احداث مسکن از جمله طرح نهضت ملی مسکن، مشکلات جوانان را تفع کرده و مسوولان نیز در این امر مهم اهتمام ویژه خود را بکارگیرند.

فرماندار بانه یادآور شد: تاریخ دفاع مقدس سرشار از رشادت‌هایی است که رزمندگان اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل انجام داده‌اند.

خدری اظهار داشت: برای تقویت روحیه انقلابی جامعه ضرورت دارد به صورت منسجم و همه جانبه و با استفاده از ابزارها و تکنولوژی‌ها در گسترش فرهنگ دفاع مقدس کوشید و این موضوع را به شیوه‌های مختلف به نسل جوان انتقال داد.

در این نشست اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان بانه پیشنهادات خود در زمینه راهکارهای عملی ترویج ازدواج آسان و برنامه های ادارات به مناسبت هفته دفاع مقدس را به بحث و بررسی گذاشتند.

شهرستان بانه در ۲۴۰ کیلومتری شمال غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha