تهران- ایرنا- تیم فوتبال بارسلونا موفق شد در هفته سوم لالیگا با دبل رابرت لواندوفسکی وایادولید را ۴ بر صفر مغلوب کند.

به گزارش ایرنا، دیدار دو تیم بارسلونا و رئال وایادولید در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لالیگا اسپانیا از ساعت ۲۲ در ورزشگاه نیوکمپ برگزار شد و با پیروزی ۴ بر صفر بارسلونا به پایان رسید.

شاگردان ژاوی با تساوی بدون گل برابر رایو وایکانو فصل را آغاز کردند و در بازی دوم  توانستند رئال سوسیداد با پیروزی ۴ بر یک مغلوب کنند. در مقابل وایادولید با شکست سه بر صفر مقابل ویارئال و تساوی یک بر یک مقابل سه‌ویا پا به این دیدار گذاشت.

بارسلونا طبق عادت همیشگی بازی مالکانه خود را به حریف دیکته کرد و توانست در دقیقه ۲۴ توسط رابرت لواندوفسکی گل اول را به ثمر برساند.

شاگردان ژاوی به یک گل قانع نبودند و باز هم به حملات خود ادامه دادند و این بار نوبت به پدری رسید که در دقیقه ۴۳ گل دوم بارسلونا را وارد دروازه وایادولید کند و نیمه اول با برتری ۲ بر صفر کاتالانی‌ها به پایان رسید.

آبی و اَناری‌ها در خانه به ۲ گل قانع نبودند و باز هم رابرت لواندوفسکی ماشین جدید گلزنی بارسلونا توانست در دقیقه ۶۵ اختلاف را به ۳ گل افزایش دهد و خود را در این دیدار ۲ گله کتد.

اما این پایان کار نبود و سرخی روبرتو توانست در دقیقه ۲+۹۰ گل سوم بارسلونا را به ثمر برساند.  در نهایت این دیدار با برتری ۴ بر صفر بارسلونا به پایان رسید.

بارسلونا با این پیروزی ۷ امتیازی شد و در رتبه دوم قرار گرفت و در مقابل وایادولید با یک امتیاز در جایگاه نوزدهم ایستاد.