پیروزی بدون دردسر بارسلونا مقابل رئال وایادولید؛ لواندوفسکی ماشین جدید گلزنی کاتالان‌ها

تهران- ایرنا- تیم فوتبال بارسلونا موفق شد در هفته سوم لالیگا با دبل رابرت لواندوفسکی وایادولید را ۴ بر صفر مغلوب کند.

به گزارش ایرنا، دیدار دو تیم بارسلونا و رئال وایادولید در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لالیگا اسپانیا از ساعت ۲۲ در ورزشگاه نیوکمپ برگزار شد و با پیروزی ۴ بر صفر بارسلونا به پایان رسید.

شاگردان ژاوی با تساوی بدون گل برابر رایو وایکانو فصل را آغاز کردند و در بازی دوم  توانستند رئال سوسیداد با پیروزی ۴ بر یک مغلوب کنند. در مقابل وایادولید با شکست سه بر صفر مقابل ویارئال و تساوی یک بر یک مقابل سه‌ویا پا به این دیدار گذاشت.

بارسلونا طبق عادت همیشگی بازی مالکانه خود را به حریف دیکته کرد و توانست در دقیقه ۲۴ توسط رابرت لواندوفسکی گل اول را به ثمر برساند.

پیروزی بدون دردسر بارسلونا مقابل رئال وایادولید؛ لواندوفسکی ماشین جدید گلزنی کاتالان

شاگردان ژاوی به یک گل قانع نبودند و باز هم به حملات خود ادامه دادند و این بار نوبت به پدری رسید که در دقیقه ۴۳ گل دوم بارسلونا را وارد دروازه وایادولید کند و نیمه اول با برتری ۲ بر صفر کاتالانی‌ها به پایان رسید.

پیروزی بدون دردسر بارسلونا مقابل رئال وایادولید؛ لواندوفسکی ماشین جدید گلزنی کاتالان

آبی و اَناری‌ها در خانه به ۲ گل قانع نبودند و باز هم رابرت لواندوفسکی ماشین جدید گلزنی بارسلونا توانست در دقیقه ۶۵ اختلاف را به ۳ گل افزایش دهد و خود را در این دیدار ۲ گله کتد.

پیروزی بدون دردسر بارسلونا مقابل رئال وایادولید؛ لواندوفسکی ماشین جدید گلزنی کاتالان

اما این پایان کار نبود و سرخی روبرتو توانست در دقیقه ۲+۹۰ گل سوم بارسلونا را به ثمر برساند.  در نهایت این دیدار با برتری ۴ بر صفر بارسلونا به پایان رسید.

بارسلونا با این پیروزی ۷ امتیازی شد و در رتبه دوم قرار گرفت و در مقابل وایادولید با یک امتیاز در جایگاه نوزدهم ایستاد.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha