سبزوار- ایرنا- رییس صندوق کارآفرینی امید سبزوار گفت: با پرداخت ۳۱۰ میلیارد ریال تسهیلات کارآفرینی در این شهرستان ۳۰۰ فرصت شغلی از ابتدای سال ایجاد شده است.

قاسم کیقبادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان تسهیلات اشتغال به ۱۳۴ طرح در بخش‌های تولیدی، خدماتی، قالیبافی، تابلو فرش، گردشگری، پوشاک و گیاهان دارویی به متقاضیان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: عمده تسهیلات اشتغال صندوق کارآفرینی امید در سبزوار به متقاضیان کار و کارآفرینان مناطق روستایی پرداخت شده است.

رییس صندوق کارآفرینی امید سبزوار گفت: تسهیلات این صندوق با کارمزد چهار درصد و با هدف ایجاد اشتغال پایدار در بخش های خوداشتغالی، کارآفرینی و کارفرمایی به متقاضیان پرداخت می‌شود.

کیقبادی ایجاد اشتغال و حمایت از کارآفرینان خُرد را از اولویت‌های صندوق کارآفرینی امید اعلام و بیان کرد: تسهیلات این صندوق با هدف ایجاد اشتغال پایدار در بخشهای خوداشتغالی، کارآفرینی و کارفرمایی اعطا می‌شود.

وی ادامه داد: صندوق کارآفرینی امید همچنین با مشارکت واحدهای تولیدی علاوه بر توسعه کسب و کارها از ظرفیت‌های ایجاد شده برای تثبیت اشتغال حمایت می کند.

شهرستان ۲۸۵ هزارنفری سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.