۳ مرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۰۴
کد خبرنگار: 2191
کد خبر: 84832579
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

۳۱۰ میلیارد ریال تسهیلات کارآفرینی در سبزوار پرداخت شد

سبزوار- ایرنا- رییس صندوق کارآفرینی امید سبزوار گفت: با پرداخت ۳۱۰ میلیارد ریال تسهیلات کارآفرینی در این شهرستان ۳۰۰ فرصت شغلی از ابتدای سال ایجاد شده است.

قاسم کیقبادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان تسهیلات اشتغال به ۱۳۴ طرح در بخش‌های تولیدی، خدماتی، قالیبافی، تابلو فرش، گردشگری، پوشاک و گیاهان دارویی به متقاضیان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: عمده تسهیلات اشتغال صندوق کارآفرینی امید در سبزوار به متقاضیان کار و کارآفرینان مناطق روستایی پرداخت شده است.

رییس صندوق کارآفرینی امید سبزوار گفت: تسهیلات این صندوق با کارمزد چهار درصد و با هدف ایجاد اشتغال پایدار در بخش های خوداشتغالی، کارآفرینی و کارفرمایی به متقاضیان پرداخت می‌شود.

کیقبادی ایجاد اشتغال و حمایت از کارآفرینان خُرد را از اولویت‌های صندوق کارآفرینی امید اعلام و بیان کرد: تسهیلات این صندوق با هدف ایجاد اشتغال پایدار در بخشهای خوداشتغالی، کارآفرینی و کارفرمایی اعطا می‌شود.

وی ادامه داد: صندوق کارآفرینی امید همچنین با مشارکت واحدهای تولیدی علاوه بر توسعه کسب و کارها از ظرفیت‌های ایجاد شده برای تثبیت اشتغال حمایت می کند.

شهرستان ۲۸۵ هزارنفری سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha