شهرکرد_ ایرنا_ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: شورای نگهبان به‌عنوان یکی از دستاوردهای مهم و فاخر انقلاب شکوهمند اسلامی و یادگار امام راحل عظیم‌الشأن، ضامن اقتدار و سلامت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش ایرنا به نقل از دفتر معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری، محسن حسین‌میرزایی شامگاه یکشنبه با صدور پیام تبریک به‌مناسبت ۲۶ تیرماه سالروز تاسیس شورای نگهبان تاکید کرد: شورای نگهبان همواره نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری در حفظ و حراست و تداوم انقلاب اسلامی داشته است.

وی در این پیام می‌افزاید: این نهاد انقلابی و کارآمد علاوه بر صیانت از شرع مُبین اسلام و پاسداری از قانون اساسی استحکام‌بخش جمهوریت و اسلامیت نظام اسلامی است و به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به‌عنوان عماد دین و ملت راه هرگونه نفوذ را برای نامحرمان و تفکرات انحرافی و ضد اسلامی به جمهوری اسلامی ایران سد کرده است.

حسین‌میرزایی تصریح کرده است: ۲۶ تیرماه سالروز تاسیس نهاد ارزشمند شورای نگهبان را به تمام خادمان این نهاد در سراسر کشور و استان چهارمحال و بختیاری تبریک عرض نموده و توفیق روزافزون‌شان را در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی از خدای سبحان خواستارم.

به گزارش ایرنا، شورای نگهبان ۲۶ تیرماه ۱۳۵۹ تاسیس شد.