معاون استاندار چهارمحال و بختیاری: شورای نگهبان از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

شهرکرد_ ایرنا_ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: شورای نگهبان به‌عنوان یکی از دستاوردهای مهم و فاخر انقلاب شکوهمند اسلامی و یادگار امام راحل عظیم‌الشأن، ضامن اقتدار و سلامت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش ایرنا به نقل از دفتر معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری، محسن حسین‌میرزایی شامگاه یکشنبه با صدور پیام تبریک به‌مناسبت ۲۶ تیرماه سالروز تاسیس شورای نگهبان تاکید کرد: شورای نگهبان همواره نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری در حفظ و حراست و تداوم انقلاب اسلامی داشته است.

وی در این پیام می‌افزاید: این نهاد انقلابی و کارآمد علاوه بر صیانت از شرع مُبین اسلام و پاسداری از قانون اساسی استحکام‌بخش جمهوریت و اسلامیت نظام اسلامی است و به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به‌عنوان عماد دین و ملت راه هرگونه نفوذ را برای نامحرمان و تفکرات انحرافی و ضد اسلامی به جمهوری اسلامی ایران سد کرده است.

حسین‌میرزایی تصریح کرده است: ۲۶ تیرماه سالروز تاسیس نهاد ارزشمند شورای نگهبان را به تمام خادمان این نهاد در سراسر کشور و استان چهارمحال و بختیاری تبریک عرض نموده و توفیق روزافزون‌شان را در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی از خدای سبحان خواستارم.

به گزارش ایرنا، شورای نگهبان ۲۶ تیرماه ۱۳۵۹ تاسیس شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha