مهاباد- ایرنا- فرماندار شاهین‌دژ گفت: تعداد شعبه‌های اخذ رای در انتخابات ۱۴۰۰ در این شهرستان نسبت به دوره قبلی ۲۰ درصد افزایش یافت.

امیر تیموری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اقدام در راستای حفظ سلامتی و جلوگیری از ازدحام و شلوغی مردم در پای صندوق‌های رای بویژه در شعبی که در ادوار گذشته با جمعیت زیاد رای دهندگان روبرو بود انجام شد.

وی ادامه داد: ۱۴۴ شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات پیش رو در این شهرستان تعیین شده در حالی که در ادوار قبلی حدود ۱۱۰ شعبه بوده است.

فرماندار شاهین‌دژ اظهار داشت: از مجموع کل صندوق های اخذ رای ۱۳۶ شعبه ثابت و مابقی سیار هستند.

تیموری بر بی طرفی کامل تمامی عوامل هیئت های اجرایی، نظارت و اعضای صندوق‌های رای تاکید کرد و افزود: به امید خدا و با حضور همیشگی مردم همیشه در صحنه شاهین دژ انتخاباتی پرشور و سالم را در فضای رقابتی و به دور از هرگونه تنش برگزار خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه ۷۰ نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی در سه حوزه شهر شاهین‌دژ، شهر کشاورز و شهر محمودآباد تایید شده است، گفت: ۴۹ نفر برای شهر شاهین دژ، ۱۲ نفر برای شهر محمودآباد و ۹ نفر هم برای شهر کشاورز نامزد شده اند.

تیموری اظهار داشت: دستورالعمل های لازم به نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا داده شده و هر نامزد در سطح شهر می تواند یک ستاد برای تبلیغات و معرفی خود و برنامه هایش دایر کند.

به گزارش ایرنا، انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز ۲۸ خرداد امسال برگزار خواهد شد.

شاهین‌دژ با ۹۸ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.