سنندج - ایرنا - رییس اداره تبلیغات اسلامی سقز گفت: پویش کمک‌های مردمی برای تامین افطاری خانوارهای نیازمندان در این شهرستان تشکیل و در حال جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم و خیرین نوعدوست و نیک اندیش هستیم.

حجت الاسلام برومند رازیانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به تشکیل پویش افطاری نیازمندان در سقز، اظهار داشت: این پویش افراد نیازمند را از طریق فضای مجازی و انجمن های خیریه شناسایی و بسته های معیشتی را با کمک متولیان امر و خیرین به دست آنها می‌رسانند.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های تبلیغی، فرهنگی و دینی ماه رمضان با وجود شیوع ویروس کرونا شکل دیگری به خود پیدا کرده است، افزود: در این راستا مقرر شده کلیپ‌های کوتاه تبلیغی، فرهنگی و دینی تولید و از طریق فضای مجازی پخش شود.
حجت الاسلام رازیانی با تاکید بر اینکه پویش افطاری نیازمندان در راستای سخنان مقام معظم رهبری است، اضافه کرد: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان از کانون‌هایی که در تدارک غذا و یا بسته معیشتی برای نیازمندان هستند،  حمایت می‌کند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی سقز یادآور شد: مردم نوعدوست می‌تواند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۲۸۰۲۳۱۴۳۲۳۶۰۲۰۳ به اسم گنجی و همچنین برای کمک‌های غیر نقدی با شماره تلفن ۰۸۷۳۶۲۴۷۰۱۱  تماس بگیرند.

وی یادآور شد: در مدت زمان روزهای کرونایی در سقز توزیع بسته معیشتی، تولید ماسک، دستکش و روپوش، مواد ضدعفونی، بسته های معیشتی و راه اندازی مجموعه طنز شبکه آنتی ویروس در فضای مجازی توسط کانون‌های فرهنگی تبلیغی و هیات‌های مذهبی انجام شده است.

حجت الاسلام رازیانی به اهدای خون کارکنان اداره تبلیغات اسلامی سقز، مبشران و مبلغین دینی اشاره کرد و گفت: اقدام دسته جمعی مبشران، حرکتی مبارک برای ترویج فرهنگ اهدای خون است چون اهدای خون باعث رضای خداوند و نجات جان انسان‌ها می‌شود.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.