۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۰۰
کد خبرنگار: 2107
کد خبر: 83769901
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

پویش تامین افطاری نیازمندان در سقز تشکیل شد

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۰۰
کد خبر: 83769901
پویش تامین افطاری نیازمندان در سقز تشکیل شد

سنندج - ایرنا - رییس اداره تبلیغات اسلامی سقز گفت: پویش کمک‌های مردمی برای تامین افطاری خانوارهای نیازمندان در این شهرستان تشکیل و در حال جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم و خیرین نوعدوست و نیک اندیش هستیم.

حجت الاسلام برومند رازیانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به تشکیل پویش افطاری نیازمندان در سقز، اظهار داشت: این پویش افراد نیازمند را از طریق فضای مجازی و انجمن های خیریه شناسایی و بسته های معیشتی را با کمک متولیان امر و خیرین به دست آنها می‌رسانند.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های تبلیغی، فرهنگی و دینی ماه رمضان با وجود شیوع ویروس کرونا شکل دیگری به خود پیدا کرده است، افزود: در این راستا مقرر شده کلیپ‌های کوتاه تبلیغی، فرهنگی و دینی تولید و از طریق فضای مجازی پخش شود.
حجت الاسلام رازیانی با تاکید بر اینکه پویش افطاری نیازمندان در راستای سخنان مقام معظم رهبری است، اضافه کرد: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان از کانون‌هایی که در تدارک غذا و یا بسته معیشتی برای نیازمندان هستند،  حمایت می‌کند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی سقز یادآور شد: مردم نوعدوست می‌تواند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۲۸۰۲۳۱۴۳۲۳۶۰۲۰۳ به اسم گنجی و همچنین برای کمک‌های غیر نقدی با شماره تلفن ۰۸۷۳۶۲۴۷۰۱۱  تماس بگیرند.

وی یادآور شد: در مدت زمان روزهای کرونایی در سقز توزیع بسته معیشتی، تولید ماسک، دستکش و روپوش، مواد ضدعفونی، بسته های معیشتی و راه اندازی مجموعه طنز شبکه آنتی ویروس در فضای مجازی توسط کانون‌های فرهنگی تبلیغی و هیات‌های مذهبی انجام شده است.

حجت الاسلام رازیانی به اهدای خون کارکنان اداره تبلیغات اسلامی سقز، مبشران و مبلغین دینی اشاره کرد و گفت: اقدام دسته جمعی مبشران، حرکتی مبارک برای ترویج فرهنگ اهدای خون است چون اهدای خون باعث رضای خداوند و نجات جان انسان‌ها می‌شود.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha