خمین - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: جمهوری اسلامی ایران در چهل و یکمین فجر انقلاب با قوت و قدرت در پیروی از آرمان‌های امام(ره) و رهبری ایستاده است.

آیت الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» روز شنبه در آیین نواختن زنگ انقلاب در بیت تاریخی امام راحل در خمین افزود: ترور و شهادت شهید سلیمانی و یارانش عزم مردم  ایران اسلامی را مستحکم‌تر کرد.

وی تصریح کرد: دستاوردهای نظام و انقلاب بر هیچکس پوشیده نیست و امروز همه باید پاسدار آرمان های نظام و امام راحل باشند.

امام جمعه اراک در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: معامله قرن توطئه‌ای بزرگ برای مقابله با اتحاد اسلام و قرآن است.

استاندار مرکزی نیز در این آیین گفت: امام خمینی (ره) با مجاهدت و رهبری مدبرانه خود مسیر انقلاب را به سمت و سوی حمایت از مظلومان هدایت کردند.
سید «علی آقازاده» با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی‌ها و شهدای گلگون کفن انقلاب افزود: زنان و مردان انقلابی ایران امروز ادامه دهنده راه امام(ره) و مکتب شهیدان هستند و ملت ایران اجازه نخواهد داد راه و مسیر انقلابی به بیراهه برود.
وی گفت: مردم غیرتمند انقلابی ایران با قدرت از آرمان‌های اسلام و انقلاب دفاع می‌کنند و به لطف و مدد مردم و راهبری رهبر معظم انقلاب،  این انقلاب به دست صاحب اصلی خود حضرت ولی عصر (عج) می‌رسد.
امام جمعه خمین هم در ادامه برگزاری این آیین گفت: امام راحل در ۱۲ بهمن ۵۷ نور دیگری بر تاریخ ایران تابانید.
حجت الاسلام سید «علی حسینی‌پور» افزود: در بهار چهل و یکمین سال انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیاری برای کشور به دست آمده است‌.
وی تصریح کرد: ملت ایران با قوت و قدرت از نظام و انقلاب دفاع خواهند کرد.
زنگ انقلاب همزمان با سراسر کشور در بیت تاریخی امام خمینی (ره) در خمین نیز نواخته شد.