۲۴ اسفند ۱۳۹۷، ۲۱:۳۵
کد خبر: 83244460
T T
۰ نفر
نظارت و قانونگذاري دقيق از مشكلات در كشور پيشگيري مي كند

يزد - ايرنا - نماينده حوزه انتخابيه مهريز در مجلس شوراي اسلامي گفت: اگر نماينگان مجلس به 2 وظيفه محوري خود كه شامل قانونگذاري و نظارت دقيق است، عمل كنند از بسياري مشكلات در مناطق مختلف كشور از جمله در استان يزد پيشگيري مي شود.

به گزارش ايرنا، محمدرضا صباغيان شامگاه جمعه در جمع دهياران و اعضاي شوراهاي اسلامي دهستان تنگچنار مهريز افزود: منشاء بسياري از مشكلات در جامعه به خاطر نظارت نداشتن بر امور توسط نمايندگان است.
وي ادامه داد: اگر نمايندگان مجلس شوراي اسلامي نسبت به تصويب قوانين مناسب و مورد نياز كشور و مردم بر اساس شرايط روز اقدام كنند و سپس كار نظارت نيز با جديت بيشتر اعمال شود مشكلي نخواهيم داشت.
نماينده مردم شهرستان هاي مهريز، بافق، بهاباد، خاتم و ابركوه در مجلس در ادامه به كاركرد و نقش دهياران و شوراهاي اسلامي در بررسي نيازهاي مردم و انعكاس آن به مسئولان تاكيد كرد.
صباغيان بيان داشت: جمع بندي مسائل، مشكلات و مطالبات مردم و ارائه آن به مسئولان و پيگيري آن اگر به صورت مكرر انجام شود خروجي مثبتي به همراه دارد.
وي همچنين قول داد، مسائل و نيازهاي مردم روستاهاي تنگچنار را به اطلاع مسئولان استان يزد برساند و بخشي از آن را در تهران پيگيري كند .
در اين جلسه حاضران پيگيري ساخت بلوار مهريز به تنگچنار، ايجاد فضاهاي ورزشي و فرهنگي، ارائه تسهيلات به كشاورزان، پيگيري طرح هاي اشتغال زايي و تامين كمبود آب شرب را خواستار شدند.
دهستان تنگچنار با 12 روستا در 30 كيلومتري شهر مهريز قرار دارد.
از جمعيت 55 هزار نفري مهريز 35 درصد در پنج دهستان ارنان، خورميزات، تنگچنار، بهادران و ميانكوه در 140 روستا زندگي مي كنند.
مركز اين شهرستان در 30 كيلومتري جنوب شهر يزد قرار دارد.
7536/ 2047/