۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۸:۵۵
کد خبر: 83287857
T T
۰ نفر
رشادت شهدا توطئه هاي چهل ساله دشمنان نظام را خنثي كرده است

مهاباد - ايرنا - امام جمعه تكاب گفت: رشادت و جانفشاني شهدا و جانبازان، توطئه ها و نقشه هاي استكباري دشمنان نظام در چهل سال گذشته را خنثي كرده است.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام عيسي برادري روز دوشنبه در آيين گراميداشت جانباز شهيد «عباس الطافي» كه در مصلاي تكاب برگزار شد، با تبريك و تسليت شهادت اين رزمنده دوران دفاع مقدس افزود: خون پاك شهيدان ضامن استمرار و تداوم آرمان هاي انقلاب اسلامي است و از اين رو آحاد ملت و مسوولان بايد امروز قدردان ايثارگري هاي آنان باشند.
وي اظهار داشت: شهدا و جانبازان در چهل سال گذشته با استقامت و ايستادگي بر اسلام و ارزش هاي انقلاب اجازه ندادند دشمنان بر يك وجب از خاك ميهن اسلامي مسلط شوند و امروز نيز بايد همين روحيه در جامعه گسترش يابد.
امام جمعه تكاب با تشكر از حضور پرشور اهالي اين شهرستان در مراسم تشييع و خاكسپاري اين شهيد سرافراز بيان كرد: تشييع باشكوه شهدا بهترين تبليغ براي حفظ و تداوم ارزش هاي انقلاب و آرمان هاي امام خميني (ره) است.
حجت الاسلام برادري با بيان اينكه نام نيك شهدا همواره در تاريخ ايران اسلامي جلوه گر و جاودان خواهد ماند، ادامه داد: شهيد «الطافي» با وجود اينكه بيش از 38 سال قطع نخاع بود اما هيچگاه در دفاع از اسلام و انقلاب و حركت در مسير شهداي دوران دفاع مقدس كوتاهي نكرد.
به گزارش ايرنا، پيكر مطهر شهيد «عباس الطافي» جانباز 70 درصد تكاب كه شامگاه جمعه گذشته به همرزمان شهيدش پيوست، روز گذشته/يكشنبه/ همزمان با ميلاد مسعود حضرت امام زمان (عج) با حضور اقشار مختلف مردم، مسوولان و نيروهاي نظامي و انتظامي تشييع و در گلزار شهداي اين شهرستان به خاك سپرده شد.
اين شهيد سرافراز در سال هاي ابتدايي جنگ تحميلي در سال 1360 در منطقه «كوپه قران» سقز در استان كردستان و درگيري با اشرار گروهك كومله با اصابت گلوله از ناحيه نخاع مجروح شد و به درجه جانبازي نايل آمد.
مردم تكاب در دوران دفاع مقدس 450 شهيد و بيش از 800 جانباز در راه دفاع از نظام مقدس جمهوري اسلامي تقديم كرده اند.
7514/6185/2093

سرخط اخبار استان‌ها