وزیر کشور:تغییر استاندار آذربایجان غربی شایعه است/ادامه کار معتمدیان در استان

ارومیه- ایرنا- وزیر کشور درخصوص شایعات تغییر استاندار آذربایجان غربی گفت: این حرف ها شایعه است و هیچ تغییری در مدیریت ارشد این استان نداریم.

احمد وحیدی سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: استاندار توانمند، باکفایت و پرتلاش آذربایجان غربی با قدرت به کار خود ادامه می دهد.

وی با اشاره به اینکه کارهای بسیار خوبی در حوزه های مختلف آذربایجان غربی در مدت فعالیت دولت سیزدهم در آذربایجان غربی اجرایی شده است، اضافه کرد: پروژه های متعدد، متنوع و خوبی در استان به اجرا درآمده و با همت استاندار و سایر دستگاه ها در حوزه آب، کشاورزی، صنعت، خدمات شهری، ارتباطات مرزی و تسهیل صادرات کارهای ارزشمندی صورت گرفته است.

وی اظهار کرد: در حوزه خدمات شهری و کارهایی که امروز از بعضی از آنها بازدید کردیم، در بهبود وضعیت محلات شهری کار ارزشمندی صورت گرفته است به طوری که می توان این محلات در ارومیه را به عنوان یک محله نمونه در کشور معرفی کرد.

وزیر کشور ادامه داد: درحوزه ارتباطات مرزی و صادرات و تسهیل صادرات اقدامات بسیار خوبی در آذربایجان غربی صورت گرفته و حجم صادرات به مقدار قابل توجهی رشد کرده است.

وحیدی با اشاره به اینکه دیپلماسی اقتصادی خوبی در آذربایجان غربی به اجرا درآمده، گفت: احساس خیلی خوبی از فعالیت هایی که در استان صورت می گیرد، وجود دارد.

وی درخصوص اقدامات صورت گرفته درحوزه مدیریت بحران هایی نظیر زلزله خوی نیز بیان کرد: در کمترین فاصله نیازمندی های زلزله زدگان خوی برطرف شد و همین امر نقطه قوت بسیار خوبی برای استان بود.

وی با تاکید بر تلاش همه جانبه برای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص مشارکت مردم برای جهش تولید افزود: امیدواریم با حضور پرشور مردم ما این جهش تولید را در سال جاری شاهد باشیم.

به گزارش ایرنا، وزیر کشور امروز، سه شنبه میهمان مردم و مسوولان آذربایجان غربی بود و علاوه بر بازدید از مرز بازرگان و مجتمع کشت و صنعت در ماکو، در جلسه شورای اجتماعی استان شرکت کرد و ضمن افتتاح سالن های ویژه جانبازان و معلولان در ارومیه، طرح های خدماتی در منطقه کوی سالار این شهر را نیز افتتاح کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha