۵ فروردین ۱۳۹۸، ۱۹:۲۴
کد خبر: 83254379
T T
۰ نفر
گزارشي مبني بر وقوع سيل در اروميه دريافت نشده است

اروميه - ايرنا - فرماندار اروميه گفت: گزارشي مبني بر وقوع سيل در اين شهرستان گزارش نشده ولي مديران شهرستاني در آماده باش كامل هستند.

عليرضا ملامحمدي زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: صبح امروز جلسه هماهنگي مديريت بحران شهرستان اروميه تشكيل شد و خوشبختانه مواردي مبني بر وقوع سيل در اين جلسه گزارش نشد.
وي اظهار داشت: تمهيدات لازم براي پيشگيري از خطرات وقوع سيل در شهرستان انديشيده شده و تمام نيرو‌ها در آماده باش كامل هستند.
وي ادامه داد: آماده باش نيروها تا پايان بارندگي‌ها پابرجاست.
فرماندار اروميه گفت: تمام امكانات ادارات و سازمان‌ها در اختيار شوراي هماهنگي مديريت بحران است و مدارس شهرستان براي اسكان مهمانان در صورت بروز هر گونه حادثه آماده هستند.
ملامحمدي زاده افزود: مردم به توصيه‌ها و اطلاعيه‌هاي صادر شده از سوي نهاد‌هاي مسوول توجه كرده و هر خبر در ارتباط با حوادث طبيعي را به تلفن 137 شهرداري اطلاع رساني كنند.
به گزارش ايرنا، آذربايجان غربي به علت موقعيت جغرافيايي و شرايط آب و هوايي منحصر بفرد، همواره در معرض بحران هاي طبيعي نظير سيل قرار دارد و ساكنان و گردشگران اين استان بايد به توصيه هاي مسوولان بيش از پيش توجه كنند.
از شب گذشته /يكشنبه/ بارش هاي بهاري به صورت برف و باران در آذربايجان غربي آغاز شده و طبق پيش بيني هواشناسي بارش هاي بهاري تا فردا ادامه دارد.
8137/2093

سرخط اخبار استان‌ها