۲۷ مرداد ۱۳۹۷، ۱۷:۰۱
کد خبر: 83005009
T T
۰ نفر

نماينده مجلس:

مجلس از سرپرست وزارت كار استقبال كرد

۲۷ مرداد ۱۳۹۷، ۱۷:۰۱
کد خبر: 83005009
مجلس از سرپرست وزارت كار استقبال كرد

اروميه- ايرنا- نماينده مردم پيرانشهر و سردشت در مجلس شوراي اسلامي انتخاب 'انوشيروان محسني بندپي' به عنوان سرپرست وزارت كار، تعاون و رفاه اجتماعي را مثبت ارزيابي كرد و گفت: نمايندگان مجلس از سرپرستي وي استقبال كردند.

رسول خضري روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: با وجود اينكه با استيضاح وزير كار مخالف بودم اما از انتخاب انوشيروان محسني بندپي به عنوان سرپرست اين وزارتخانه پس از استيضاح وزير سابق استقبال مي كنم.
وي افزود: محسني بندپي داراي سوابق درخشان مديريتي است و تجربه حضور ايشان در مجلس نيز مي تواند موجب تعامل بيشتر دولت و مجلس شود.
وي ادامه داد: تجربه هاي مديريتي موفق ايشان در سازمان بهزيستي كشور، بيمه سلامت و معاونت وزير سابق اميدبخش است.
خضري با اشاره به گردش مالي بالا در اين وزارتخانه، افزود: با توجه به اينكه بخش عمده اي از گردش مالي كشور با اين وزارتخانه در ارتباط است، انتخاب فردي شايسته براي آن از اهميت ويژه برخوردار است.
نماينده مردم پيرانشهر و سردشت تمركز مجلس شوراي اسلامي بر روي اين وزارتخانه را دليلي بر اهميت ويژه آن دانست و گفت: مجلس نسبت به انتخاب وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي حساسيت زيادي دارد و اكنون انتخاب محسني بندپي موجب اميدواري مجلسي ها شده است.
به گزارش ايرنا علي ربيعي هفته گذشته از سوي مجلس استيضاح شد و پس از عدم موفقيت ايشان در كسب راي اعتماد مجدد از سوي مجلس، دكتر روحاني انوشيروان محسني بندپي را به سرپرستي اين وزارتخانه منصوب كرد.
7125/3072

سرخط اخبار استان‌ها