۱ بهمن ۱۳۹۷، ۲۰:۴۶
کد خبر: 83179281
T T
۰ نفر
بسیاری از مشكلات كشور با استفاده از توان داخلی رفع شدنی است

تهران – ایرنا – سرپرست فرمانداری قرچك گفت : بسیاری از مشكلات حوزه اقتصاد ، صنعت ، كشاورزی و مسائل اجتماعی با همكاری مسئولان ادارات، همراهی مردم و استفاده از توان و ظرفیت داخلی قابل رفع است.

به گزارش ایرنا ، بهمن خطیبی شامگاه دوشنبه در جمع نمازگزاران مسجد پنج تن آل عبا(ع) پوئینك قرچك گفت: مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند و مسئولان موظف به پاسخگویی مستقیم به آن ها هستند.
وی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی به سبب حضور مردم در صحنه محقق شده و مسئولیت ها در این نظام الهی تنها به دلیل رفع مشكلات مردم ایجاد شده است.
وی اظهار داشت : مردم ایران اسلامی ولایتمداری خود را با پیروی از سیره و سنت حضرت زهرا نشان داده اند و در سخت ترین شرایط ، در صحنه مقابله با توطئه های دشمنان حضور داشته اند بنابراین مسئولان موظفند تا با حفظ همدلی و وحدت ، مشكلات آنان را از نزدیك دیده و برای رفع آن برنامه ریزی كنند.
سرپرست فرمانداری قرچك تصریح كرد:تحریم ها و فشارهای اقتصادی چهل سال گذشته نتوانسته تا مردم را از انقلاب و هویت دینی دور كند و بی توجهی به آنان ظلم بزرگی به انقلاب است.
خطیبی اظهار داشت : امروز كه دشمنان قسم خورده نظام تلاش دارند تا با اعمال فشارهای اقتصادی ، مقاومت مردم را در هم شكنند ، همگان موظفند تا با عمل به سیاست های اقتصاد مقاومتی و توجه به ظرفیت های تولیدی داخلی ، كشور را از بحران های پیش رو عبور دهند.
وی با اشاره به در پیش بودن دهه مبارك فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت : استكبار جهانی كه در خیال خام خود ، تلاش داشت كه ملت ایران چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را نبینند با چشم خود حضور پرشور مردم در مراسم ایام الله دهه مبارك فجر به ویژه راهپیمایی روز 22 بهمن را نظاره گر خواهد بود.
قرچك با 270 هزار نفر جمعیت در 30 كیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254 // 6139
۰ نفر

سرخط اخبار سیاست