تخصیص کالابرگ الکترونیک موجب جلوگیری از تورم و تامین نیاز اقشار ضعیف می‌شود 

تهران- ایرنا- عضو کمیسیون کمیسیون تلفیق برنامه هفتم گفت: تخصیص کالابرگ الکترونیک به اقشار ضعیف جامعه حرکت خوبی است که تورم به همراه ندارد و نیاز اقشار ضعیف جامعه را نیز برطرف می‌کند.  

اقبال شاکری در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا درباره اجرای طرح کالا برگ الکترونیک گفت: تخصیص کالا برگ الکترونیک به اقشار ضعیف جامعه حرکت خوبی است که با استقبال خوب جامعه هدف همراه شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: تخصیص کالابرگ الکترونیک در واقع یک تبادل کالا به کالاست و تورمی به همراه ندارد و این یکی از مزایای مهم این طرح است.

شاکری تاکید کرد: طبیعی است که این طرح نیز همانند هر طرح اجرایی دیگری دارای ایرادات و اشکالاتی است که باید برطرف شود که از جمله آن می‌توان به این مساله اشاره کرد که دریافت کالا توسط اقشار ضعیف جامعه در قالب این طرح نباید منوط به خرید یک سری کالاها شود.

وی خاطرنشان کرد: کمک به اقشار مختلف جامعه از طریق افزایش حقوق در نتیجه ثمر چندانی برای مردم ندارد چرا که افزایش حقوق افزایش قیمت کالاها و تورم را به همراه دارد اما تخصیص کالابرگ الکترونیک و تخصیص کالا هیچ تورمی به همراه ندارد و کمک بیشتر و بهتری به جامعه هدف می‌کند.

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha