۱ فروردین ۱۳۹۸، ۱۲:۲۷
کد خبر: 83250475
T T
۰ نفر
بیانیه گام دوم انقلاب منشوری از آغاز  خودسازی است

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی در پیامی ضمن تبریك آغاز سال نو گفت: بیانیه گام دوم انقلاب خطاب به ملت ایران به ویژه جوانان است كه همانند منشوری از آغاز مرحله دوم خودسازی ، جامعه سازی و تمدن سازی است.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، در پیام محمد صادق معتمدیان آمده است: عید سعید نوروز و میلاد با سعادت امام علی (ع) را به همه مردم نجیب، شریف، متدین و ولایت مدار خراسان جنوبی و به ویژه خانواده های معزز شهدا، جانبازان فداكار، آزادگان سرافراز و همه ایثارگران دلاور تبریك و شادباش عرض می كنم.
در ادامه این پیام آمده است: یاد و خاطره همه شهدا و امام شهدا و بنیانگذار انقلاب اسلامی و 2 هزار شهدای والا مقام استان را تبریك عرض كرده و آرزوی سلامتی، طول عمر با بركت برای مقام معظم رهبری را دارم.
این پیام می افزاید: نوروز به معنای نو شدن و پایان كهنگی است، نوروز به معنای شستن دل از كینه ها است، نوروز به معنای آغاز شكوفایی هاست.
در پیام نوروزی استاندار خراسان جنوبی آمده است: خداوند متعال را بابت بارش نزولات آسمانی شاكر هستیم و امیدواریم سال 98 پر از خیر و بركت برای مردم استان باشد.
در ادامه پیام معتمدیان آمده است: سال 1397 با فرازها و فرودها، با سختی ها و مشكلات، شیرین و تلخی ها را پشت سرگذاشتیم، در سال 1398 تلاش خواهیم كرد با به كارگیری ظرفیت ها، توانمندی های استانی و ملی و شتابان به سوی رشد و توسعه و پیشرفت استان و رفع محرومیت ها باشیم.
این پیام می افزاید: با تدوین میان مدت توسعه 1400 در روزهای پایانی سال 97 با حضور دكتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه كشور با تخصیص اعتبارات ویژه سه بخش؛ توسعه زیرساخت ها، اشتغالزایی و احداث 10 هزار واحد مسكونی مورد نیاز مردم در استان رقم خورد شاهد گام های بلندی در جهت محرومیت زدایی و توسعه همه جانبه استان با همراهی مردم استان و با تلاش مضاعف و روحیه جهادی و زحمات خالصانه همه مدیران و دست اندركاران حوزه توسعه استان شاهد روزهای خوب و خیر و پربركتی برای مردم استان باشیم.
3215 * 6054

سرخط اخبار استان‌ها