معاون سیاسی سپاه : جوانان ایرانی با مهارت محاصره تبلیغاتی دشمن را شکستند+فیلم

شهرری – ایرنا - معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن با امکانات فراوان انقلاب را در محصره تبلیغاتی خود قرار داده اما جوانان بسیجی ما با مهارت تمام و پیروی از فرمان جهاد تبیین رهبر معظم انقلاب آنرا شکستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار یدالله جوانی در همایش روز ارتباطات و روابط عمومی که دوشنبه شب در حسینیه سپاه سیدالشهداء(ع)استان تهران برگزار شد با اشاره به اهمیت ارتباطات و روابط عمومی در مقابله با حمله فرهنگی و محاصره تبلیغاتی دشمنان اظهار داشت: جوانان باید هر روز اطلاعات خود را نسبت به حمله ها و تبلیغات دشمنان انقلاب بروز کنند تا بتوانند در زمان مناسب برای خنثی سازی آن اقدام نمایند.

وی با اشاره به پیام رهبر انقلاب برای جهاد تبیین افزود: اصل کار رسانه جهاد تبیین است و امروز قرارگاه جهاد تبیین استان‌ها مشابه با قرارگاه‌های عملیاتی زمان دفاع مقدس فعالیت می‌کند.

جوانی با بیان اینکه ارکان جهاد مبارزه، تحرک و تلاش است بیان داشت: جهاد نظامی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، علمی، مدیریتی و تبیین از جمله عرصه‌های میدان جهاد است. باید توجه داشت که جهاد امری مستمر و تعطیل‌ناپذیر است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: طبق آیات قرآن و بر اساس سنت الهی، وجود دشمن برای موحدین و مؤمنین قطعی و تغییرناپذیر می‌باشد و کار دشمن هم دشمنی کردن است. خداوند به موحدین فرمان جهاد با دشمن داده است.

وی افزود: نباید اجازه دهیم که ذهن جوانان ما تحت تأثیر دشمن قرار بگیرد و این امر تنها با جهاد تبیین و اطلاع رسانی درست در قالب دین اسلام، انقلاب و اخلاص محقق می‌شود.

جوانی با بیان اینکه دشمنان با امکانات و تبلیغات غلط تصویر بیگانه‌ای از انقلاب اسلامی به جوانان نشان داده اند افزود: نتوانستیم برای جوانان این دست موضوعات را تبیین کنیم و دشمن با سرمایه گذاری در شبکه‌های اجتماعی و جریان نفوذ، روایت‌های متفاوتی را انجام داده و امروزه دشمن تنها امید و هدفش فریب است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: امام خمینی (ره) اسلام ناب را احیا و به جهان معرفی کرد که این کار بزرگ، دشمنان زیادی را به صحنه آورد تا به زعم خود انقلاب را در همان ماه‌های اول شکست دهند. هدایت‌ها و راهبری‌های امامین انقلاب اسلامی به گونه‌ای بوده که امروز عملکرد گروه‌های مقاومت در جهان، برگرفته از تفکر انقلاب اسلامی شده است.

وی با اشاره به جنگ علیه غزه بیان داشت: دشمنان انقلاب اسلامی همواره نسبت به موضوع فلسطین و نگاه اسلام و امام راحل به این کشور نگران بوده‌اند چراکه بر این امر واقف بودند که نظام مبتنی بر اسلام در ایران، ملت‌ها و مسلمانان را برای مقابله با رژیم غاصب برمی انگیزد و امروز رژیم صهیونیست در مقابل طوفان الاقصی خود را در معرض نابودی می بیند.

جوانی گفت: ایجاد اسراییل از سوی غربی‌ها به این دلیل بود که مانع پیشرفت کشورهای اسلامی شوند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: صهیونیست‌ها برای بقا، بنا را بر قتل عام گذاشتند و جنایت در غزه و بمباران و شهید شدن بسیاری از مردم نشان از خلق و خوی این رژیم غاصب دارد.

وی با اشاره به اینکه این جنایات سابقه دیرینه دارد، افزود: برخی بیان می‌کنند باید با این غده سرطانی کنار آمد، اما با پیروزی انقلاب اسلامی پناه مردم فلسطین شد و مقاومت فلسطین مجهز شد و با شکل گیری عملیات طوفان الاقصی، صهیونیست‌ها درمانده شدند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب با اشاره به اینکه جنگ اکنون توسط امریکایی‌ها مدیریت می‌شود، گفت: مردم غزه مقابل آمریکا ایستادگی کردند و شکست صهیونیست‌ها پایان این رژیم را تقویت کرده است.

در پایان این مراسم به تعدادی از خبرنگاران برتر شهرستانها استان تهران جوایزی اهدا شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha