۲۸ دی ۱۳۹۵، ۸:۳۶
کد خبر: 82389948
T T
۰ نفر
دهه فجر بهترين فرصت دميدن حس اميد در جامعه است

سمنان- ايرنا- فرماندار شهرستان مهد‌يشهر گفت: دهه مباركه فجر فرصتي مناسب براي دميدن اميد در جامعه، نمايش عزت و اقتدار نظام جمهوري اسلامي است.

حسن ارگي روز سه شنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: همزمان با سراسر كشور، برنامه هاي متنوع و متعددي به مناسبت گراميداشت دهه فجر در شهرستان مهديشهر برگزار مي شود.
وي گفت: دستگاه هاي اجرايي و سازمان هاي مردم نهاد براي گراميداشت دهه مبارك فجر، افزايش آگاهي و شناخت نسل جوان نسبت به آرمان هاي انقلاب اسلامي را مدنظر قرار دهند.
‎ ارگي اضافه كرد: دهه فجر انقلاب اسلامي فرصت مناسبي است تا اهداف و ارزش‌هاي انقلاب براي نسل جوان و نوجوان امروز به درستي تبيين و تشريح شود و در كنار بررسي و مرور كارنامه عملكرد انقلاب اسلامي، مي توان رشادت هاي شهيدان و ايثارگران دوران انقلاب و دفاع مقدس را براي جامعه امروزي ملموس‌تر كرد.
فرماندار مهديشهر تصريح كرد: در جامعه امروز مسوولان وظيفه دارند تا دستاوردها و پيشرفت‌هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را در عرصه‌هاي مختلف علمي، فرهنگي، پژوهشي، صنعتي و توان‌ دفاعي براي مردم تبيين و تشريح كنند.
ارگي با بيان اين كه دهه فجر فرصتي ارزشمند براي شناساندن آرمان‌ها، ارزش‌ها و دستاوردهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران به همه مردم آزداي خواه جهان است، گفت: همه مديران دستگاه‌هاي اجرايي بايد عملكردي داشته باشند تا رضايتمندي مردم فراهم شود تا به يقين، نظام اسلامي ايران به عنوان نظامي مردمي و با دستاوردهاي بزرگ به مردم سراسر جهان معرفي شود.
وي افزود: در شرايطي كه دشمنان نظام درصدد ايجاد اختلاف و بذر نااميدي در جامعه هستند، با تبيين دستاوردهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و خدمات دولت به مردم، توطئه دشمنان نقش برآب مي‌شود.
ارگي ادامه داد: در تدارك برنامه‌هاي ايام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامي در شهرستان مهدي‌شهر بايد تدابيري اتخاذ شود تا حضور نسل جوان و نوجوان در اين آيين ملموس باشد زيرا حضور اين قشر مي تواند نشان دهنده محبوبيت نظام جمهوري اسلامي در نسل هاي سوم و چهارم انقلاب باشد.
فرماندار مهديشهر با اشاره به فعاليت كميته‌هاي ستاد دهه فجر انقلاب اسلامي در اين شهرستان، افزود: با تلاش، برنامه‌ريزي‌ها و هماهنگي‌هاي صورت گرفته، برنامه‌هاي متنوعي همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامي توسط كميته‌هاي دهه فجر در اين شهرستان برگزار مي‌شود و طرح هايي براي افتتاح و آغاز عمليات اجرايي همزمان با دهه فجر امسال در نظر گرفته شده است.
7339/6103
خبرنگار: محمدرضا يوسف نژاد ** انتشاردهنده: مصطفي دهقان

سرخط اخبار استان‌ها