سرلشکر سلامی: پنج بیمارستان از سوی سپاه در مراکز استان‌ها بهره‌برداری شد

سمنان - ایرنا - فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: طبق برنامه، تمام مراکز استان‌ها در کشور باید دارای بیمارستانی مجهز از سوی سپاه باشند و روند احداث آنها در حال انجام و تاکنون پنج بیمارستان بهره‌برداری شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرلشکر حسین سلامی روز دوشنبه در جریان سفر یکروزه به سمنان برای افتتاح، کلنگ‌زنی و بازدید از طرح‌های حوزه بهداشت و درمان، به خبرنگاران افزود: برای تمام استان‌های کشور که سپاه در مراکز آنها فاقد بیمارستان است، مجوز صادر شد تا در مراکز استان‌ها بیمارستان مجهزی ساخته شود.

وی تاکید کرد: در اجرای این رویکرد و از چهار سال گذشته تاکنون پنج بیمارستان بهره‌برداری شده و روند صدور مجوز و اجرای مراحل عمرانی به مرور در حال انجام است.

وی درباره برنامه ارایه خدمات بهداشت و درمان در مناطق شهرستانی از سوی سپاه پاسداران، یادآور شد: احداث ۵۰۰ درمانگاه در شهرهای غیرمرکز استانی نیز در کشور پیش‌بینی شد که تاکنون ۱۲۰ درمانگاه به مرحله بهره‌برداری و ارایه خدمت رسیده است.

سرلشکر سلامی: پنج بیمارستان از سوی سپاه در مراکز استان‌ها بهره‌برداری شد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: بقیه درمانگاه‌ها از سوی بسیج در دست ساخت است تا طی سال‌های آینده زنجیره درمان در سطوح شهرستانی از سوی سپاه تامین و تجهیز شود.

سرلشکر سلامی در آیین کلنگ‌زنی ساخت بیمارستان ۱۲۸ تختخوابی قائم آل محمد(عج) با زیربنای ۱۰ هزار متر مربع که در آن بخش‌های قلب، زنان، اورژانس تخصصی و تروما، ام‌آرآی و سی‌تی‌اسکن ساخته خواهد شد، حضور یافت.

بازدید از قسمت های مختلف تیپ ۱۲ قائم(عج) و حضور در آیین بهره‌برداری از مرکز فوق تخصصی جراحی‌های محدود خاتم‌الانبیا(ص) که طی هفت سال در چهار هزار و ۵۱۰ متر مربع و چهار طبقه با چهار اتاق عمل مجهز ساخته و آماده بهره برداری شده، از برنامه های سفر یکروزه فرمانده کل سپاه پاسداران در سمنان بود. این مرکز دارای پنج بخش اصلی اورولوژی، گوش و حلق و بینی، چشم، زنان و جراحی های عمومی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha