۶ آبان ۱۳۹۷، ۱۳:۳۰
کد خبر: 83081393
T T
۰ نفر
توفان شن موجب كندي تردد خودروها در مسيرهاي سيستان شد

زاهدان - ايرنا - فرمانده پليس راه شمال سيستان و بلوچستان گفت: وزش توفان گرد و خاك امروز/يكشنبه/ در شمال استان موجب كندي تردد خودروها در راههاي ارتباطي اين منطقه شده است.

سرهنگ كشواد بهروزي در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: برابر پيش بيني اداره كل هواشناسي سيستان و بلوچستان امروز شاهد خيزش گرد و خاك و توفان شن در شهرهاي شمالي استان هستيم.
وي ادامه داد: رانندگان اگر مجبور به رانندگي در چنين شرايطي هستند ضروري است ضمن رعايت سرعت مجاز هنگام رانندگي حتما چراغ خودروي خود را روشن كنند.
فرمانده پليس راه شمال سيستان و بلوچستان با بيان اينكه تاكنون هيچ حادثه خاصي در مسيرهاي شمال استان رخ نداده است؛ از رانندگان خواست تا به هنگام رانندگي دقت و توجه بيشتري به رعايت قوانين و مقررات داشته باشند.
به گفته رئيس اداره هواشناسي زابل در شمال سيستان و بلوچستان ميزان غلظت ذرات معلق در هواي اين شهر به چهار هزار و 580 ميكروگرم بر متر مكعب معادل 31 برابر حد مجاز رسيد و كيفيت هوا چندين برابر شرايط بحراني شد.
غلامحسين عابدي به خبرنگار ايرنا گفت: باد شديد و گرد و خاك كه از صبح امروز در شمال سيستان و بلوچستان شروع شد ديد افقي در ايستگاه فرودگاهي شهر زابل را به 300 متر كاهش داد.
به گزارش ايرنا سيستان با پنج شهرستان زابل، زهك، هامون، هيرمند و نيمروز در شمال سيستان و بلوچستان واقع شده است.
7316**3213

سرخط اخبار استان‌ها