۲۷ تیر ۱۳۹۷، ۱۷:۱۳
کد خبر: 82974894
T T
۰ نفر
300 دفتر خدمات الكترونیك ساتا در سطح كشور فعالیت دارند

خرم آباد - ایرنا - وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: در حال حاضر 300 دفتر خدمات الكترونیك ساتا در كشور فعالیت دارند كه از این تعداد، 9 دفتر فعال در سطح استان لرستان مشغول خدمت رسانی به خانواده نیروهای مسلح است.

«مركز ارتباط با مشتركان سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح (ساتا) با هدف توسعه دولت الكترونیك و عرضه چابك خدمات و تعامل دوسویه با مشتركان خدمات این سازمان و ارتقای رضایتمندی ایشان راه اندازی شده است.
سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح (ساتا) ماموریت و فلسفه وجودیش ارائه خدمات با محوریت نظام بیمه ای - حمایتی است و مشتركان خدمات این سازمان، بازنشستگان و كاركنان نیروهای مسلح و خانواده هایشان است.»
به گزارش ایرنا از روابط عمومی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، امیر سرتیپ امیر حاتمی روز چهارشنبه در حاشیه سفر به لرستان با بیان اینكه از این تعداد چهار دفتر در مركز استان لرستان فعال است، افزود: این دفاتر خدماتی بالغ بر 20 نوع ماموریت ساتا و سابا به خانواده نیروهای مسلح ارائه می دهند.
وی تصریح كرد: در سال 96، چهار داروخانه در این استان برای تایید آنلاین نسخ دارو داشتیم كه در سال جاری جهت ارائه خدمات بیشتر و سریعتر به مردم این تعداد به هشت داروخانه رسید و برابر نظرسنجی های انجام شده توانستند رضایت خاطر نیروهای مسلح را جلب كنند و با ارجاع به اینترنت تعدادشان افزوده خواهد شد.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ادامه داد: ماموریت دفاتر اسناد پزشكی كه مسئولیت رسیدگی به اسناد مراكز درمانی را عهده دار هستند از ابتدای سال جاری جهت ارتقای كیفیت خدمات به سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح محول شده است.
3022/7269/1772

سرخط اخبار سیاست