۲ شهریور ۱۳۹۵، ۲۱:۵۵
کد خبر: 82200454
T T
۰ نفر
سردار فضلي: دشمن مي خواهد بين ما و نايب امام زمان(عج) شكاف ايجاد كند

مشهد- ايرنا- جانشين رئيس سازمان بسيج مستضعفان گفت: دشمن به دنبال اين است كه بين ما و نايب امام زمان(عج) شكاف و ترديد ايجاد كند لذا اگر عاقبت بخيري دنيا و آخرت را مي خواهيم بايد مطيع بي چون و چراي ولي امر مسلمين باشيم.

به گزارش ايرنا، سردار علي فضلي عصر سه شنبه در مراسم پاياني پنجمين دوره گردهمايي مسئولان بسيج دانشجويي سراسر كشور در مشهد افزود: حاكميت ولايت فقيه، قانون اساسي و دشمن ستيزي سه وجه تمايز جمهوري اسلامي ايران با رژيم پيش از انقلاب اسلامي است.
وي ادامه داد: هم اكنون ولايت فقيه و قانون اساسي مبتني بر احكام الهي در كشور حاكم و انقلاب اسلامي حاصل مجاهدت امام راحل و مطالعات ساير علما در طي 50 سال گذشته است كه با حضور مردم ظلم ستيز محقق شد.
جانشين رئيس سازمان بسيج مستضعفان گفت: پيش از پيروزي انقلاب اسلامي ارزشهاي ديگري بر كشور حاكم بود اما امروز اركان نظام اسلامي با مجاهدت مردم شريف در اختيار امت مسلمان قرار دارد.
رئيس سازمان بسيج دانشجويي نيز در اين نشست گفت: بايد منطبق با تعريف رهبري از فعاليت سياسي وارد اين فضا شد لذا بسيج نبايد با ورود به مباحث سياسي شان و سطح خود را پايين آورد.
داوود گودرزي افزود: درباره موضعگيري و حمايت از شخصيتها و گروههاي سياسي نيز آنچه اولويت دارد دفاع از اصول انقلاب اسلامي و جهتگيري كشور است.
وي گفت: بايد معنويت را وارد فضاي دانشگاه و بسيج كرد و ما به عنوان مسئولان بسيج بايد از همه معنوي تر، با اخلاقتر و مودبتر باشيم.
پنجمين نشست سالانه مسئولان بسيج دانشجويي 150 دانشگاه كشور در قالب همايش ملي خط امام(ره) به مدت پنج روز در مشهد ادامه داشت.
3221/1858

سرخط اخبار استان‌ها