۱۳ شهریور ۱۳۹۵، ۲۲:۱۷
کد خبر: 82216077
T T
۰ نفر

آغاز سال تحصيلي موسسه آموزش عالي حوزوي اسرا در قم

۱۳ شهریور ۱۳۹۵، ۲۲:۱۷
کد خبر: 82216077
آغاز سال تحصيلي موسسه آموزش عالي حوزوي اسرا در قم

قم ـ ايرنا ـ سال تحصيلي موسسه آموزش عالي حوزوي اسرا ( زير نظر آيت الله جوادي آملي ) عصر شنبه با حضور جمعي از اساتيد و فضلاي حوزه هاي علميه و طلاب و پژوهشگران در قم برگزار شد.

به گزارش ايرنا، مدير موسسه آموزش عالي حوزوي اسرا در اين مراسم در سخناني اظهار داشت: انسان براي رسيدن به مقام والاي ديني و معنوي نيازمند جهاد و كوشش است و طلاب و پژوهشگران براي درك مفاهيم قرآن كريم بايد از گناه فاصله گرفته و تهذيب نفس كنند.
حجت‌الاسلام حسين اسدپور با بيان اينكه محتواي درسي و علمي دانش پژوهان تامين مي شود، اما آنها بايد براي تحقيق از منابع مختلف تلاش كنند، گفت: اساتيد خبره و ارزشمندي در اين موسسه مشغول به تدريس بوده و دانش پژوهان بايد از ظرفيت ايجاد شده به خوبي استفاده كنند.
در اين مراسم همچنين آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري عضو هيات رييسه مجلس خبرگان رهبري و امام جمعه موقت قم به سخنراني پرداخت و پيام آيت الله عليرضا اعرافي مدير حوزه هاي علميه نيز قرائت شد.
همچنين در اين مراسم از كتابخانه تخصصي تفسير و علوم قرآن كه با يك هزار عنوان كتاب به صورت ديجيتال فراهم آمده است، رونمايي شد و به زودي تعداد عناوين اين كتابخانه كه داراي امكانات گسترده فيش برداري و جستجو است، به بيش از 5 هزار عنوان كتاب افزايش خواهد يافت.
8146/ 6133/

سرخط اخبار استان‌ها