۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۵۶
کد خبر: 85474360
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

دفاتر برخی از مراجع تقلید نسبت به تحریف اخبار دیدار رییس جمهور انتقاد کردند

قم - ایرنا - استانداری قم اعلام کرد: دفاتر برخی از مراجع عظام تقلید نسبت به تحریف اخبار دیدار رییس جمهور با مراجع در برخی رسانه‌ها انتقاد کردند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از اداره کل روابط عمومی استانداری قم، در پی نحوه بازتاب اخبار دیدار رییس جمهور با برخی مراجع عظام تقلید در جریان سفر هیأت دولت مردمی به استان قم، دفاتر برخی مراجع عظام تقلید با انتشار بیانیه نسبت به عدم رعایت امانت، تحریف سخنان و سوء استفاده سیاسی و اقدام غیرحرفه‌ایی این رسانه‌ها اعتراض کرده و با بیان این که در این ملاقاتها ضمن تقدیر از اخلاص و تلاش شبانه‌روزی دولت محترم و شخص رئیس جمهور، مطالبی جهت چاره‌اندیشی برای رفع مشکلات بیان شده است، بر رعایت اخلاق رسانه‌ایی تأکید و تصریح شده است نادیده گرفتن خدمات دولت برای رفع مشکلات مردم خلاف انصاف می‌باشد.

گفتنی است دفتر آیت الله نوری همدانی در همین رابطه اعلام کرد: در پی دیدار ریاست محترم جمهوری با مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی «مدظله العالی» برخی از رسانه‌ها به تحریف سخنان معظم له پرداخته و جنبه امانت را رعایت ننمودند. بی شک آنچه بیان شد از باب خیرخواهی برای دولت محترم بوده و همینطور که اشاره شد دولت محترم و شخص رئیس جمهور با اخلاص و تلاش شبانه روزی مشغول خدمت می باشند و از فعالیت های انجام شده نیز تقدیر گردید و در کنار آن مشکلات مردم نیز منتقل شد تا در رفع آن چاره اندیشی شود و با همان اخلاص و روحیه جهادی، مشکلات باقی مانده حل گردد.

در این اطلاعیه آمده‌است: همه این تذکرات در حمایت از ملت شریف که تمام مشکلات را برای حفظ نظام تحمل کردند و در جهت موفقیت دولت بوده است و انتشار هر مطلب دیگر و سیاه نمایی کردن و نادیده گرفتن خدمات انجام شده خلاف انصاف می‌باشد و تاکید می‌شود که مواضع این مرجع عالیقدر فقط از طریق سایت ایشان منتشر می‌گردد.

رئیس جمهور و اعضای هیات دولت در دور دوم سفرهای استانی پنجشنبه و جمعه هفته گذشته میهمان مردم قم بودند.

افتتاح پروژه های مختلف، حضور و سخنرانی در میان اقشار مختلف مردم در حرم حضرت معصومه(س)، دیدار با علما در مدرسه علمیه فیضیه، شرکت در نشست شورای اداری استان و دیدار و گفت و گو با مراجع تقلید از مهمترین برنامه‌های رئیس جمهور در این سفر ۲ روزه بود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha