۱ فروردین ۱۳۹۸، ۱۳:۳۲
کد خبر: 83250543
T T
۰ نفر
28 كارشناس در قزوين بر ارايه خدمات درماني ايام نوروز نظارت دارند

قزوين - ايرنا - معاون درمان دانشگاه علوم پزشكي قزوين گفت: 28 كارشناس به همراه 10 مدير كشيك در نوروز 98 بر نحوه ارايه خدمات درماني به بيماران در استان نظارت دارند.

دكتر اميد محمد كاظمي فر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: در اين ايام به طور روزانه بازديدهاي بيمارستاني، درمانگاهي و آزمايشگاهي در حداقل 2 نوبت از شبانه روز توسط بازرسان حوزه درمان انجام مي شود و نحوه ارائه خدمات درماني مورد ارزيابي قرار مي گيرد.
وي با اشاره به برنامه ريزي براي 83 مورد بازديد از مراكز درماني فعال استان قزوين،اضافه كرد: در اين بازديدها مواردي از قبيل وضعيت حضور فعال پزشكان و ساير كادر درماني، تعيين تكليف به موقع بيماران، وضعيت تجهيزات پزشكي اصلي و حياتي مراكز، تعرفه هاي دريافتي از مراجعان و ميزان رضايت مندي بيماران از مراكز درماني استان بررسي مي شود.
كاظمي فر ادامه داد: كشيك هاي نوروزي حوزه درمان از روز 25 اسفندماه سال 97 آغاز شده و تا روز 17 فروردين ماه ادامه خواهد داشت.
وي از شهروندان و مراجعان مراكز درماني قزوين خواست در صورت مراجعه به مراكز درماني و عدم دريافت خدمات مناسب و يا نارضايتي از خدمات درماني با شماره 190 تماس و شكايت خود را براي پيگيري اعلام كنند.
كاظمي فر افزود: در ايام نوروز بيمارستان ها و درمانگاه هاي قزوين با تمام ظرفيت فعال هستند و برنامه هاي مربوط به بيماران در معرض سكته هاي قلبي و مغزي، مادران باردار پرخطر و بيماران خاص در كنار ديگر فوريت هاي پزشكي نيز به قوت خود در مراكز بيمارستاني مرتبط ارايه مي شود.
7388*3013

سرخط اخبار استان‌ها