۱ فروردین ۱۳۹۸، ۲:۳۷
کد خبر: 83250198
T T
۰ نفر
دل هاي خود را در سال جديد بايد آبادتر كنيم

قزوين - ايرنا - نماينده ولي فقيه در قزوين با صدور پيامي با تبريك سال جديد، به همزماني سال نو با بهار معنوي (رجب، شعبان و رمضان) اشاره و تاكيد كرد در اين ايام بايد دل هاي خود را آبادتر و مهربان تر كنيم.

به گزارش ايرنا به نقل از دفتر نماينده ولي فقيه در قزوين، متن كامل پيام نوروزي آيت الله عبدالكريم عابديني به شرح زير است:
اعوذ بالله من الشيطان الرجيم
بسم الله الرحمن الرحيم
الحمدلله رب العالمين و صلي الله علي سيدنا و نبينا محمد و آله الطاهرين
يا مقلب القلوب و الابصار يا مدبراليل و النهار يا محول الحول و الاحوال حول حالنا الي احسن الحال
سلام عرض مي‌كنم به همه مردان، زنان، جوانان، كودكان و اقشار مختلف مردم كه در اين مرز و بوم بنده خدا هستند و خداي متعال لطف و رحمتش را بر آنها گسترده است.
ضمن تبريك سال نو از خداي متعال سال پيروزي، موفقيت و ره‌آوردهاي بزرگ الهي را تقاضا داريم.
در سالي كه گذشت راهپيمايي عظيم، جهاني و بين المللي اربعين، كنگره بزرگ سه هزار شهيد استان قزوين و راهپيمايي باشكوه و حماسي 22 بهمن را داشتيم و اميداريم در سال پيش رو مشمول پيروزي‌ها و اميدهاي بزرگ باشيم و شاهد گشايش در زندگي مردم، رفع تنگدستي و بيكاري باشيم.
اميدواريم هر روز اميد مردم ما به زندگي بيشتر شود و دلهاي آحاد مردم نسبت به يكديگر مهربان‌تر باشد و خداي متعال فضل، رحمت و نزولات آسماني‌اش را شامل حال مردم ما قرار دهد.
آغاز سال 98 تقريباً با بهار معنوي يعني ماه‌هاي رجب، شعبان و رمضان همراه شده است و اميدواريم همان طور كه زمين جشن شكوفايي، گل، عطر و حيات به خود مي‌گيرد، ما نيز در بهار معنوي هر روز دل‌هاي آبادتر و مهربان‌تر و زندگي مملو از احترام نسبت به بزرگ ترها، پدران، مادران و پيران خانواده داشته باشيم و بزرگان نيز نسبت به نوجوانان و كودكان مهربان تر باشند.
ان‌شاء الله تحت رهبري جانشين امام زمان (عج)، رهبر فرزانه انقلاب اسلامي سالي با موفقيت هاي بزرگ، پيروزي هاي اميدبخش و مهرباني با يكديگر در پيش داشته باشيم.
والسلام عليكم و رحمه الله و بركاته
3013

سرخط اخبار استان‌ها