۱۸ مهر ۱۳۹۷، ۹:۳۰
کد خبر: 83060794
T T
۰ نفر

يك نيسان علوفه براي آهوان منطقه باشگل نذر شد

۱۸ مهر ۱۳۹۷، ۹:۳۰
کد خبر: 83060794
يك نيسان علوفه براي آهوان منطقه باشگل نذر شد

قزوين - ايرنا - رييس اداره حفاظت محيط زيست شهرستان تاكستان گفت: خيّر دوستدار محيط زيست يك نيسان يونجه به آهوان منطقه حفاظت شده باشگل اهدا كرد.

محمد جليلوند روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين شخص دوستدار محيط زيست كه از اهالي بوئين زهرا و دوستدار محيط زيست است 60 پرس يونجه براي تغذيه زمستانه آهوان منطقه حفاظت شده باشگل اهدا كرد.
رييس اداره حفاظت محيط زيست شهرستان تاكستان اضافه كرد: اين اقدام خداپسندانه در راستاي اداي نذر و علاقه زياد به حيات وحش به خصوص گونه آهو انجام شده است.
جليلوند ضمن ابراز خرسندي از اين عمل خداپسندانه افزود: اميدواريم اين گونه اعمال خير و خداپسندانه فراگير شود و انسانها به عنوان اشرف مخلوقات به جاي فكر كردن به انقراض و كشتن حيوانات وحشي به حمايت از آنها اقدام كنند چون حمايت از چرخه طبيعت حمايت از بقاي بشريت است.
منطقه حفاظت شده باشگل با مساحت 25 هزار و 198 هكتاري در فاصله هشت كيلومتري شمال غربي شهر تاكستان و در حد فاصل شهرهاي تاكستان و ابهر در دامنه جنوبي رشته كوه البرز مركزي واقع شده و قلمرو زيستي گسترده اي از گونه هاي وحشي با ارزش چون قوچ، ميش و آهو است.
6101 * 7390

سرخط اخبار استان‌ها