مرکز ارتباط مردمی با رئیس جمهور از فردا چهارشنبه پاسخگویی مازندرانی‌ها است

ساری-ایرنا- مرکز پاسخگویی برخط ۱۱۱ و سامانه ارتباط مردمی با رئیس جمهور از فردا چهارشنبه به منظور تسهیل در ارتباط مردم مازندران با دولت همزمان با دور دوم سفر استانی آیت الله رئیسی به استان فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری مازندران روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این سامانه از فردا چهارشنبه برای مردم استان مازندران این امکان را فراهم می آورد تا در هر نقطه از این استان در تماس با سامانه ۱۱۱، درخواست ها، پیشنهادها و دیدگاه های خود را ثبت و در نهایت نیز نتیجه را پیگیری کنند.

اسماعیل مهرافزا ادامه داد: این سامانه که در راستای تسهیل در ارتباط مستقیم مردم با دولت و با هدف دریافت درخواست‌ها و پیشنهادهای مردمی راه اندازی می شود در ۲ شیفت فعالیت می کنند.

وی ادامه داد: در هر شیفت کاری ۱۶۰ کارشناس اپراتور از ساعت هفت تا ۲۱ آماده پاسخگویی به تلفن‌های مردم استان هستند.

مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری مازندران گفت: هم استانی ها می توانند از روز چهارشنبه تا جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه و تا پایان روز سفر رئیس جمهور درخواست های خود را از طریق شماره گیری ۱۱۱ با مرکز ارتباطات نهاد ریاست جمهوری در میان بگذارند.

وی همچنین وبگاه اینترنتی سامد را دیگر راه ارتباطی مردم مازندران برای بیان درخواست ها و مطالبات آنها اعلام کرد.

مهرافزا همچنین از جانمایی مکان هایی برای دریافت نامه های درخواست مازندرانی ها به رئیس جمهور خبر داد و توصیه کرد که برای تسریع در امور و پیگیری مطالبات، درخواست های خود را از طریق ۱۱۱و وبگاه سامد اعلام کنند.

مرکز ارتباط مردمی با رئیس جمهور از فردا چهارشنبه پاسخگویی مازندرانی‌ها است

به گزارش ایرنا، سفر نخست آیت‌الله رئیسی همراه با تعدادی از وزرا و اعضای هیئت دولت سیزدهم به مازندران ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ انجام شد که علاوه بر دیدار با اقشار مختلف مردم و بازدید از برخی طرح‌های زیرساختی، بهره‌برداری از چندین طرح عمرانی و تعیین تکلیف تعدادی از پروژه‌های نیمه‌کاره و بر زمین مانده، نتیجه آن در نظر گرفتن ۱۷۶ مصوبه برای اجرای طرح‌های مختلف با مجموع اعتبار مصوب بیش از ۱۷۷ هزار و ۸۹۸ میلیارد ریال بود.

از پایان سال ۱۴۰۰ تا کنون افزون بر ۱۲۶ هزار و ۴۱۵ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های مصوب سفر نخست رئیس‌جمهور مازندران اختصاص یافت که معادل ۷۱ درصد کل اعتبار در نظر گرفته شده برای این طرح‌هاست.

به استناد آمارهای اعلام شده توسط دستگاه‌های اجرایی و استانداری مازندران، از مجموع ۱۷۶ مصوبه سفر نخست رئیس‌جمهور به مازندران ۷۸ مصوبه به طور کامل محقق شده، در ۸۹ مصوبه فرآیند اجرایی طی می‌شود و عملیات اجرایی با پیشرفت فیزیکی طبق برنامه در حال اجراست و اجرای ۹ مصوبه نیز در حال پیگیری است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha