۵ مهر ۱۳۹۷، ۹:۲۵
کد خبر: 83045927
T T
۰ نفر

استاندار از تنيسور برجسته قزويني تجليل كرد

۵ مهر ۱۳۹۷، ۹:۲۵
کد خبر: 83045927
استاندار از تنيسور برجسته قزويني تجليل كرد

قزوين – ايرنا - استاندار قزوين از فردخت عليمي كه به مقام اول رنكينگ تنيس كشور در رده سني زير 10 سال دست يافته است تجليل كرد.

به گزارش ايرنا به نقل از روابط عمومي استانداري، عبدالمحمد زاهدي روز پنجشنبه با صدور تقديرنامه اي از اين ورزشكار قزويني به دليل درخشش در مسابقات كشوري و كسب مقام اول مسابقات رنكينگ تنيس كشور در رده سني زير 10 سال قدرداني كرد.
در بخشي از تقدير نامه استاندار قزوين آمده است: كسب جايگاه ارزشمند نفر اول رنكينگ تنيس كشور در رده سني زير 10 سال را كه نشان از تلاش و پشتكار شما دارد تبريك و تهنيت عرض مي كنم .
زاهدي در ادامه آورده است:ضمن آرزوي تداوم موفقيت ها، ثبات قدم و پيروزي هاي روز افزون را در ميدان هاي ملي و فراملي براي ايران اسلامي در ظل توجهات حضرت ولي عصر عج از خداوند متعال مسالت دارم و اميد است با ياري جستن از الطاف الهي همواره نمونه بارزي از يك نوجوان ورزشكار با ايمان باشيد.
قهرماني مسابقات رده سني كشور در سمنان، نايب قهرماني مسابقات كشوري در تهران، نايب قهرماني در مسابقات رده سني كشور در ساري، سومي مسابقات كشوري در شهركرد، قهرماني رده زير 10 سال در قزوين و... از جمله افتخارات ورزشي اين تنيسور برجسته قزويني است.
6101

سرخط اخبار استان‌ها