۲۶ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۲۷
کد خبر: 82466787
T T
۰ نفر
60 ميليارد ريال براي طرح هاي نيمه تمام و آموزشي شيروان هزينه مي شود

شيروان- ايرنا- فرماندار شيروان گفت: با جذب اعتبار جديد از محل تملك و سفر رهبري، 60 ميليارد ريال براي طرح هاي نيمه تمام و تعدادي از مدارس شيروان هزينه خواهد شد تا زيرساخت هاي آموزشي به وضعيت مناسبي ارتقا يابد.

به گزارش ايرنا عباسعلي صفايي پنجشنبه در جلسه شوراي اداري شيروان اظهار كرد: دانش آموزان اين شهرستان خراسان شمالي، هرساله موفقيت هاي خوبي را در كنكور كسب كرده اند كه مايه افتخار اين شهرستان و اميد است در آينده هم شاهد كسب چنين موفقيت هايي باشيم.
وي ضمن تشكر از دستگاه هاي اجرايي اين شهرستان گفت: برغم كمبود منابع اعتبارات، دستگاه هاي اجرايي اين شهرستان خدمات را در حد توان به خوبي ارائه دادند و در اتفاقات بحراني با مديريت درست و حضور به موقع، بحران ها را مديريت كردند.
صفايي با اشاره به بحث اقتصاد مقاومتي افزود: در راستاي بحث اقتصاد مقاومتي كه شعار امسال و نقشه راه برنامه هاي دولت بود، تنها شعار نبود بلكه در راستاي تحقق اين شعار تمام دستگاه ها در اجراي برنامه هاي خود صرفه جويي لازم را كردند.
نماينده عالي دولت در شيروان با بيان اينكه در بحث حمايت توليد از داخل كشور گام هاي خوبي برداشته شد گفت: همچنين در بحث فعال كردن واحدهاي توليدي، بيشتر واحدهايي كه راكد شده بودند و شرايط تسهيلات را داشتند فعال شدند.
صفايي با اشاره به دو انتخابات پيش رو افزود: دستگاه هاي اجرايي خدمات صورت گرفته را به سمع و نظر مردم برسانند چراكه در بحث پروژه هاي نيمه تمام دولت تمام تلاش خود را كرده است تا سرمايه ملي و منطقه اي به بار بنشيند.
در اين جلسه محمد شعبان پور به عنوان سرپرست بخشداري مركزي، حسين رمضاني به عنوان رييس اداره گاز، اباصلت روحاني به عنوان رييس اداره تعاون روستايي و نازنين بهشتي به عنوان مدير پايگاه انتقال خون شيروان معرفي شدند.
شهرستان شيروان با 157 هزار نفر جمعيت به عنوان دومين شهرستان پرجمعيت خراسان شمالي در 60 كيلومتري شرق بجنورد قرار دارد.
7186/ 1744
خبرنگار: فاطمه مقدسي باجگيران** انتشار دهنده: علي اصغرافتاده

سرخط اخبار استان‌ها