حضور ۶۵ تیم تخصصی جست وجو در منطقه حادثه بالگرد رئیس جمهور

تهران - ایرنا - رئیس جمعیت هلال احمر گفت: اکنون ۶۵ تیم تخصصی نجات شامل افراد امدادگر در منطقه حادثه بالگرد رئیس جمهور و همراهان در حال جست وجو هستند.

به گزارش ایرنا،‌ پیرحسین کولیوند در گفت و گویی اظهار داشت: لحظه به لحظه به تیم‌های امدادی حاضر در منطقه اضافه می‌شود اما با توجه به اینکه شرایط منطقه سخت‌گذر است امکان جست و جو را کندتر کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به تاریکی شب، جو هوا و بارندگی، جست و جو تا حدودی در منطقه وقوع حادثه بالگرد رئیس جمهور و همراهان کندتر شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: تقریبا مناطقی که احساس می‌شود این بالگرد وجود داشته باشد تیم‌های امدادی و نجات به محل نزدیک می‌شوند و امیدواریم خداوند کمک کند که به نتیجه برسیم.

بالگرد حامل رئیس‌جمهور روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه حین بازگشت از افتتاح سد «قیز قلعه سی» در منطقه جنگلی دیزمار بین روستای اوزی و پیر داوود دچار سانحه شد.

احمد وحیدی وزیر کشور نیز در توضیحاتی از جزئیات وقوع حادثه برای بالگرد رئیس‌جمهور گفت: گروه‌های امدادی به منطقه اعزام شدند اما به دلیل شرایط سخت آب و هوایی، ممکن است تا زمان رسیدن به بالگرد کمی زمان نیاز باشد.

وی ادامه داد: پس از افتتاح سد قیز قلعه‌سی که با حضور روسای جمهور ایران و جمهوری آذربایجان، رئیس جمهور با همراهان خود با چند بالگرد در حال بازگشت از منطقه بود که یکی از بالگردها به دلیل شرایط بد جوی ناچار به فرود سخت می‌شود.

وحیدی افزود: گروه های مختلف امدادی به طرف منطقه در حرکت هستند ولی با توجه به مه آلودی و نامناسبی هوا ممکن است تا رسیدن به منطقه نیاز به زمان باشد، کارها در دست کنترل است گروه های امدادی در حال انجام کارها هستند امیدواریم به سرعت به محل حادثه برسند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha