۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۴۴
کد خبر: 85479585
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شروع طوفانی مس در نیمه نخست وقت‌های اضافه؛ تراکتور هم حذف شد

تهران- ایرنا- تیم فوتبال مس رفسنجان موفق شد با شکست تراکتور تبریز به مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی صعود کند.

به گزارش ایرنا، تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و مس رفسنجان در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۹ در ورزشگاه یادگار امام و با قضاوت حسن اکرمی به مصاف هم رفتند.

تلاش دو تیم در ۴۵ دقیقه اول بی‌نتیجه ماند و دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند. در نیمه دوم و در دقیقه ۷۵ روی یک صحنه مشکوک، داور اعلام ضربه پنالتی برای تراکتور کرد که این تصمیم با اعتراض مسی‌ها همراه بود. رحمان جعفری پشت توپ ایستاد اما ضربه او با بی‌دقتی از بالای دروازه حامدلک به بیرون رفت تا تراکتور یک فرصت استثنایی را از دست بدهد.

شروع طوفانی مس در نیمه نخست وقت‌های اضافه؛ تراکتور هم حذف شد

با نتیجه تساوی دو تیم در وقت‌های قانونی، تکلیف تیم برنده به وقت‌های اضافه کشیده شد. در همان لحظات ابتدایی نیمه نخست وقت اضافه، محمدمهدی محبی با یک حرکت عرضی پشت خط محوطه جریمه تراکتور و با شوتی ناگهانی توپ را از زیر دست‌های حسین پورحمیدی به گل تبدیل کرد تا شاگردان محرم نویدکیا در آستانه صعود به مرحله نیمه‌نهایی قرار بگیرند.

در نیمه دوم تلاش‌های بازیکنان تراکتور ثمره‌ای در بر نداشت تا این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود مس رفسنجان به پایان برسد. با این نتیجه شاگردان محرم نویدکیا باید در نیمه نهایی به مصاف آلومینیوم اراک بروند.

ترکیب تراکتور:
حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، صفا هادی، سیدمهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد و رحمان جعفری.
سرمربی: حمید مطهری

ترکیب مس‌رفسنجان:
حامدلک، حسن جعفری، محمد نژادمهدی، رامتین سلیمان‌زاده، میثم تیموری، فرشید باقری، جلال‌الدین علی‌محمدی، سعید واسعی، محمدمهدی محبی، منتظرمحمد و سجاد شهباززاده.
سرمربی: محرم نویدکیا

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha