ترکیب احتمالی تراکتور مقابل مس؛ اندیشه‌های مطهری برای شکستن طلسم محرم

تهران- ایرنا- تیم فوتبال تراکتور تبریز در مرحله یک‌چهارم‌نهایی جام‌حذفی و در ورزشگاه یادگار امام(ره)، مقابل مس رفسنجان قرار می‌گیرد.

به گزارش عصر چهارشنبه ایرنا، دیدار تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و مس‌رفسنجان در مرحله یک چهارم نهایی جام‌حذفی، فردا از ساعت ۱۹ در ورزشگاه یادگار امام(ره) برگزار می‌شود.

با توجه به اینکه قهرمان این فصل از رقابت‌های جام حذفی می‌تواند سهمیه پلی‌ آف لیگ نخبگان آسیا را کسب کند، هر دو تیم انگیزه بالایی برای برتری در این دیدار دارند. کنار رفتن سرخابی‌ها پایتخت از این رقابت‌ها، انگیزه‌ها سایر تیم‌ها را برای کسب عنوان قهرمانی افزایش داده است.

تراکتور بعد از استعفای پاکو خمس از سمت سرمبیگری، ادامه فصل را با حمید مطهری دنبال کرده و در این چند هفته، عملکرد خوبی داشته است. تراکتور با برتری ۲ بر صفر مقابل گل‌گهر سیرجان با روحیه بالا پا به این دیدار حساس می‌گذارد.

این سومین تقابل دو تیم در این فصل است. تراکتور موفق شد در دیدار رفت لیگ برتر با تک گل مهدی عبدی مس رفسنجان را در تبریز مغلوب کند و دیدار برگشت نیز با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

ترکیب احتمالی تراکتور مقابل مس؛ اندیشه‌های مطهری برای شکستن طلسم محرم

البته محرم نویدکیا سرمربی مس، یک رکورد جالب مقابل تراکتور دارد. او با هدایت سپاهان چهار بار مقابل تراکتور قرار گرفت که حاصل آن ۲ برد و ۲ تساوی بود. محرم دیدار برگشت مقابل تراکتور را نیز با تساوی در رفسنجان به پایان رساند تا رکورد شکست‌ناپذیری مقابل این تیم را حفظ کند، اما دیدار فردا قطعا باید برنده داشته باشد.

بعید به نظر می‌رسد که حمید مطهری در ترکیب برنده تیمش تغییری را ایجاد کند و در این دیدار نیز تراکتور را با آرایش ۳-۳-۴ روانه میدان می‌کند. حسین پورحمیدی در چهارچوب دروازه این تیم قرار می‌گیرد و با توجه به درخشش او در لیگ برتر و همچنین مرحله قبلی جام حذفی، مطهری و هوادارن تراکتور حساب ویژه‌ای بر روی این دروازه‌بان باز کرده‌اند. عارف آقاسی و شجاع خلیل‌زاده زوج موفق تراکتور در این فصل لیگ برتر نیز در قلب خط دفاعی تی‌تی‌ها به میدان می‌روند.

ترکیب احتمالی تراکتور مقابل مس؛ اندیشه‌های مطهری برای شکستن طلسم محرم

مهدی شیری در جناح راست و محمد نادری در جناح چپ، خط دفاعی تراکتور را تکمیل می‌کند. سیدمهدی حسینی، صفا هادی و ریکاردو آلوز مثلت خط میانی را تشکیل می‌دهند؛ جایی که به نظر می‌رسد صفا هادی عقب‌تر از ریکاردو و حسینی به عنوان تک هافبک‌ دفاعی این تیم، در میانه میدان بازی کند. گوستاوو واگنین در جناح راست و مهدی هاشم‌نژاد در جناح چپ، پشت سر رحمان جعفری ۱۱ بازیکن منتخب مطهری را برای این دیدار تشکیل می‌دهند.

ترکیب احتمالی تراکتور:

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری و صفا هادی.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha