نکولعل‌آزاد: از شغل دومم استعفا دادم/ پاسخگو همه مشکلات بازی‌های آسیایی هستیم

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون ناشنوایان درباره حواشی ۲ شغله بودن خود گفت: رئیس فدراسیون نمی‌تواند به صورت هم‌زمان ۲ شغل داشته باشد و من از ریاست هیات چوگان استان تهران استعفا داده‌ام.

مصطفی نکولعل‌آزاد در گفت‌وگو با خبرگار ورزشی ایرنا، در خصوص حواشی ۲ شغله بودن خود اظهار داشت: رئیس فدراسیون نمی‌تواند به صورت هم‌زمان ۲ شغل داشته باشد و من هم از ریاست هیات چوگان استان تهران استعفا داده‌ام. دوره‌ای در امور مشترک فدراسیون‌ها فعالیت کردم و با روال آشنا هستم. باید استعفای خود را به مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران می‌دادم که این کار انجام شده و او نیز باید این استعفا را به رئیس مجمع که رئیس فدراسیون است، برساند.

وی افزود: استعفای من توسط مدیرکل باید پیگیری شود تا بعد از آن سرپرست هیات چوگان استان تهران انتخاب و سپس مجمع انتخاباتی آن برگزار شود. من وظیفه خود را انجام دادم اما اگر مدیرکل هنوز این موضوع را پیگیری نکرده ارتباطی به من ندارد. از روزی که رئیس فدراسیون شدم، یک روز هم به هیات تهران نرفتم ولی همانطور که گفتم سرپرست جدید و روال انتخابات انجام نشده است.

رئیس فدراسیون ناشنوایان با اشاره به برگزاری بازی‌های آسیایی ناشنوایان گفت: به تازگی جلسه هماهنگی برگزار شده و همه کمیته‌ها و مسئولان برگزار کننده بازی‌های آسیایی مشخص شده‌اند. فکر می‌کنم در جلسه بعدی ابلاغ هر کسی به طور دقیق داده شود و کمیته‌ها نیز به سراغ تصویب برنامه‌ها بروند تا مدیریت و پشتیبانی به طور درستی انجام شود.

وی ادامه داد: مسئولیت برگزاری مسابقه و آماده سازی تیم‌های ایران در همه رشته‌ها بر عهده ما است و تقریبا باید همه کارهای پشتیبانی را نیز به تایید نهایی برسانیم. برای مثال اگر شهرداری مسئول اسکان باشد، تایید نهایی محل اسکان با فدراسیون است زیرا باید شرایط برای شرکت ورزشکاران در مسابقه مهیا باشد. در حالی که همه تصمیم‌گیری‌ها و مدیرت مسابقات با فدراسیون نیست ولی در آینده اگر مشکلی وجود داشته باشد، ما پاسخگو هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha